2572
Sök

Efterlyser 2 killar i en mörkblå Volvo i Norrköping!

196 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
Som sagt.. var det någon av er i den blåa volvon på ståthöga-hamnbron för ca en halvtimme sedan(?) hör av er snälla!big_smile
Senast redigerat av Louise (27 juli 2008)

369 Inlägg
27 juli 2008
Haha måste säga jag blev lite nyfiken, vaför är du ute efter dom? cool

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

196 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
hehe mjaa jag skulle bara vilja se hur dom ser ut o säga att deras försök var riktigt bra men inte tillräckligt^^

196 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
Bobo skrev:
Var de så heta wink

haha det såg jag ju inte:D jag hann inte^^ dom låg ju bakom hela tiden^^

2 283 Inlägg
27 juli 2008
Vad var det for modell av volvo?
Blabla bla finns mycket mer infor att ge

R.I.P. Michael Jackson!

196 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
o du tror att jag tänkte på vilken modell det var=P ne det gjorde jag inte:P då hade jag väl redan sagt det:P dessutom så vet dom själva om det var dom! liten tjej i högklackat i en blå liten golf 1a Gti låg framför!=P

9 108 Inlägg
28 juli 2008
Louise skrev:
o du tror att jag tänkte på vilken modell det var=P ne det gjorde jag inte:P då hade jag väl redan sagt det:P dessutom så vet dom själva om det var dom! liten tjej i högklackat i en blå liten golf 1a Gti låg framför!=P

Hur skulle dom kunna veta att du hade högklackat? tongue Och varför är det bara Volvokillar som efterlyses i sådana här trådar? lol

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
28 juli 2008
Jag letar också efter en Volvo! En röd! I sthlm! Nån som sett den? wink wink wink

Lycka till o hitta pöjkarna. smile

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Yellow bug!
1 640 Inlägg
29 juli 2008
MilleN skrev:
Louise skrev:

Hur skulle dom kunna veta att du hade högklackat? tongue Och varför är det bara Volvokillar som efterlyses i sådana här trådar? lol

Tror det kan bero på att vi som kör volvo oftast ska känna oss lite kaxigare än alla andra och försöka rejsa wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

NeonX
29 juli 2008
mörkblå V40 T4 påväg mot kortedala sent fredag natt ? hade lite bråttom ???

672 Inlägg
29 juli 2008
Louise skrev:
hehe mjaa jag skulle bara vilja se hur dom ser ut o säga att deras försök var riktigt bra men inte tillräckligt^^

Kunde dom inte dra en dam i en GTI elle hehe...

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Direktör
305 Inlägg
29 juli 2008
Om inte dom hör av sig kanske det går bra med en chaffis ifrån sthlm wink pm mig om du vågar ..............

Speed limit are only for pussy

Makaronborrare
993 Inlägg
29 juli 2008
Nallen_sthlm skrev:
Om inte dom hör av sig kanske det går bra med en chaffis ifrån sthlm wink pm mig om du vågar ..............

Garaget börjar mer och mer bli en allvarlig konkurrent till sidor som mötesplatsen tongue

474 Inlägg
30 juli 2008
calibra1992 skrev:
Nallen_sthlm skrev:

Garaget börjar mer och mer bli en allvarlig konkurrent till sidor som mötesplatsen tongue

hahahaha

Volvo S60 2.5T AWD

Direktör
305 Inlägg
30 juli 2008
Haha jag jobbar bäst under press wink

Speed limit are only for pussy

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 juli 2008
calibra1992 skrev:
Nallen_sthlm skrev:

Håller med till 101% wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

29 Inlägg
1 augusti 2008
Jojje_ skrev:
Jag letar också efter en Volvo! En röd! I sthlm! Nån som sett den? wink wink wink

Lycka till o hitta pöjkarna. smile

Sjukt, letar efter samma bil, du kan väl pm:a om du hittar den. hört att den ska spinna riktigt galet i ettan.

Bra, Då kör vi!

Sök