Jag äger mina bilar själv... varenda korvöre är intjänad genom vita jobb (förutom inköpet av opeln) hehe den va bara svarta pengar hihi jobbar te sjöss har sina fördelar hehe haha Men inga lån här inte på bilarna.
Fördelen med ett hus är ju att man förhoppnings vis går med vinst på det vid försäjlning!! Och varför gå och betala till en som hyr ut en Lägenhet, när du lika väl kan ha ett hus och betala till dig själv, oftast lika summor på att betala hyra som att ha ett eget hus"
Ett hus går aldrig med vinst! För medans ditt egna hus ökar i värde gör alla andras det också.
hmmm....... lånar du till en bil och det v ill sig så illla att du inte kan betala tillkaka, så tar bna banken din bil, så enkelt är det. Tycker inte att man kan äga en bil om det är ett lån som har köpt bileen,
Ägen man något, så har man antingen betalar flr det med EGNA pengar, eller fått det. That`s it.
Visst, många tkr att jag inte äger A100` an, för att den står i farsans namn, men det har ingenting med det att göra jag har köpte den för egna pengar, sen att den stårt i farsans a namn e ju för att få billigare försäkring :p
hmmm....... lånar du till en bil och det v ill sig så illla att du inte kan betala tillkaka, så tar bna banken din bil, så enkelt är det. Tycker inte att man kan äga en bil om det är ett lån som har köpt bileen,
Ägen man något, så har man antingen betalar flr det med EGNA pengar, eller fått det. That`s it.
Visst, många tkr att jag inte äger A100` an, för att den står i farsans namn, men det har ingenting med det att göra jag har köpte den för egna pengar, sen att den stårt i farsans a namn e ju för att få billigare försäkring :p
MNhv Yommy
hur är det med hus då???
klart som f*n at man äger sin bil även om man har lån på den, banken har inget med bilen att göra så länge du betalar din amortering och ränta