6 augusti 2008
Trådstartare
Tja.
Det är så att jag blivit sugen på att börja plugga igen, problemet är att jag i gymnasiet läste handel- och administration och gick ut skolan med goda betyg men vill inte plugga vidare/fördjupa mig med något som har med handel- och administrativ att göra utan är väldigt intresserad utav elutbildning, fordonsmekanier eller svetsare från grund.
Jag har ingen kompentens med varken el, fordon eller svets, har i allafall kollat upp svetsutbildning via länsutbildningar angående pris osv, men inte fått något svar ännu, försökt även hitta info om el samt fordonsutbildning från grund men inte hittat någon vidare information.
Vill inte behöva flytta 15mil för att börja en utbildning, utan jag söker i närheten av Karlskoga, Degerfors, Karlstad, Örebro, Kristinehamn.
Någon som vet vem man ska ta kontakt med eller om det finns någon hemsida som jag kan läsa mer på?
Arbetsförmedlingen är ingen ide att ta kontakt med, vill gärna slippa att ha något att göra med dom! då jag kollade upp med dom angående svetsutbildning och det skulle ta minst 6mån innan jag ens hade fått det via dom på länsutbildingar.
Otroligt tacksam för svar.
Mvh //A
Senast redigerat av Pappi (6 augusti 2008)