3043
Sök

Vart kan man beställa registreringsskyltar?

Fisketokig
2 997 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
Jag har kollat i forumet och googlat men har bara hittat ställen där de finns som dekal eller om man ska ha riktig plåt så ser de inte alls ut som vägverkets originalskyltar.

Det ska vara en MC-skylt i originalutseende eller väldigt lika iaf. Standardmodell.

Tack / M

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

4 001 Inlägg
10 augusti 2008

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Labborant
307 Inlägg
10 augusti 2008
Om du vill ha originalutseende varför beställer du inte bara en "original" från vägverket? Beställde nyss till min bil kostade bara 60:- billigt pris att betala när man har en skylt med feta ful solblekta bokstäver som förstör hela bilen...

http://www.vv.se/templates/page3____627.aspx

Indrivare/torped
149 Inlägg
10 augusti 2008
la_palma skrev:
Om du vill ha originalutseende varför beställer du inte bara en "original" från vägverket? Beställde nyss till min bil kostade bara 60:- billigt pris att betala när man har en skylt med feta ful solblekta bokstäver som förstör hela bilen...

Har jag kanske en liten gnagande känsla av att trådskaparen hade nåt lite annat i åtanke? tongue Möjligen att få hem en som ser original ut men inte har riktigt rätt nummer? tongue Just a sneaking suspicion I've got ^^

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

Fisketokig
2 997 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
Lagasse skrev:
la_palma skrev:

Har jag kanske en liten gnagande känsla av att trådskaparen hade nåt lite annat i åtanke? tongue Möjligen att få hem en som ser original ut men inte har riktigt rätt nummer? tongue Just a sneaking suspicion I've got ^^

Hittade en hoj på blocket, exakt samma färg och modell som min och såg regplåten.

Tyckte den var så fin så jag vill ha en likadan utan att behöva byta hoj.

Det verkade lite dumt det där att polisen inte jagar sporthojar utan tar nummer och väntar vid hemmet. Köra utan reggskylt i trafiken ser inte bra ut.

Fisketokig
2 997 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare

Tackar.

Hade inte tänkt på dekaltrim. trodde de bara hade dekaler men så fel man hade.

Thorssa
11 augusti 2008
Dekal & Dekor har kopior av Vägverkets skyltar har jag för mig! Utan VV-märkena iofs men väldigt lika.

Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
9 108 Inlägg
11 augusti 2008
Showplates skyltar ser ju ut som skit..

www.skyltotext.se fixade plåtskyltar till min bil (för 3-4 år sedan) med reflekterande bakgrund och vägverkets logga i bakgrunden (det stod dock vagverket hehe), chassinummer och allt annat. Dom ser hur bra ut som helst och jag fick till och med en polis att tro att dom var lagliga så det är ett bra betyg. Hör av dig till dom och hör om dom fortfarande gör skyltar.

Sök