Många intressanta svar och folkavagnen har jag faktiskt inte ens skänkt en tanke åt, men saken är den att jag vill ha en ny bil, och man får ingen av dom bilarna ni nämnde för dom pengarna, tyvärr. Hade man fått det hade jag aldrig valt STn
Många intressanta svar och folkavagnen har jag faktiskt inte ens skänkt en tanke åt, men saken är den att jag vill ha en ny bil, och man får ingen av dom bilarna ni nämnde för dom pengarna, tyvärr. Hade man fått det hade jag aldrig valt STn
Öhm, vilka bilar av dem JAG iallafall har nämnt får man inte för under 270k?
Derdelis skrev:
Tjenare!
Trött på volvon nu och är sugen på något helt nytt, har sneglat åt Ford Focus ST ett tag nu och den verkar faktiskt helt ok, men jag är även funderat lite på Mazda 3 mps, men 4an i mazdan låter för jävla tråkigt så den blir det inte, tänkte bara höra mig för så att det inte är någon annan bil man kan kolla in i samma prisklass (250-270k). Ford Focus RS som kommer 2009 verkar dock inte helt fel fast det kommer att bli något jävla fantasipris på den så den är det inte mycket att diskutera om.
Vi har en Focus St på jobbet, det är en 08-.. Tyvärr får jag inte provköra den Men jag har pratat med en del kunder som kör ST och ALLA är nöjda med den!
Sen kommer ju Fiesta med ett riktigt facelift! Skit snygg tycker jag den är! Kanske tom kommer med en St modell? Fast då kommer den troligen bara med 150hk. men priset blir nog inte så högt som focusen.
Öhm, vilka bilar av dem JAG iallafall har nämnt får man inte för under 270k?
Derdelis skrev:
Tjenare!
Trött på volvon nu och är sugen på något helt nytt, har sneglat åt Ford Focus ST ett tag nu och den verkar faktiskt helt ok, men jag är även funderat lite på Mazda 3 mps, men 4an i mazdan låter för jävla tråkigt så den blir det inte, tänkte bara höra mig för så att det inte är någon annan bil man kan kolla in i samma prisklass (250-270k). Ford Focus RS som kommer 2009 verkar dock inte helt fel fast det kommer att bli något jävla fantasipris på den så den är det inte mycket att diskutera om.
Jag tycker 07an är snyggare. Men de är nog bara jag
Jag håller med.
Nästan helt OT, BP Abu Dhabi Ford World Rally Team kommer använda sig av RS08 till nästa rally som är i tyskland, ska bli intressant att se nya fronten på WRC bilen...
Jag ångrar mig. var inne idag o kollade på 08an o den är mkt snyggare live än på bild