3468
Sök

Ny Ford Focus ST, eller?

124 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
Många intressanta svar och folkavagnen har jag faktiskt inte ens skänkt en tanke åt, men saken är den att jag vill ha en ny bil, och man får ingen av dom bilarna ni nämnde för dom pengarna, tyvärr. Hade man fått det hade jag aldrig valt STn

1 754 Inlägg
13 augusti 2008
De valde FWD för att de fick snabbare varvtider med et än med 4WD. Gillar starkt RSen!
Senast redigerat av Holiace (13 augusti 2008)

Jag kan inget om allt.

Chaufför
418 Inlägg
13 augusti 2008
Köp ST:n Kompisen har en 07:a o verkar skitnöjd! Skönt ljud o det smäller lite i avgasrören big_smile

Kör Scania!!

2 079 Inlägg
13 augusti 2008
ST Ska de va

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Got VTEC?
1 593 Inlägg
13 augusti 2008
Derdelis skrev:
Många intressanta svar och folkavagnen har jag faktiskt inte ens skänkt en tanke åt, men saken är den att jag vill ha en ny bil, och man får ingen av dom bilarna ni nämnde för dom pengarna, tyvärr. Hade man fått det hade jag aldrig valt STn

Öhm, vilka bilar av dem JAG iallafall har nämnt får man inte för under 270k?

Derdelis skrev:
Tjenare!

Trött på volvon nu och är sugen på något helt nytt, har sneglat åt Ford Focus ST ett tag nu och den verkar faktiskt helt ok, men jag är även funderat lite på Mazda 3 mps, men 4an i mazdan låter för jävla tråkigt så den blir det inte, tänkte bara höra mig för så att det inte är någon annan bil man kan kolla in i samma prisklass (250-270k). Ford Focus RS som kommer 2009 verkar dock inte helt fel fast det kommer att bli något jävla fantasipris på den så den är det inte mycket att diskutera om.

Ha det bra och är tacksam för svar

MVH

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Körv
3 535 Inlägg
13 augusti 2008
Får dessutom en Ford Focus ST -08 för 249.000.

Truckdriving Man

211 Inlägg
13 augusti 2008
Vi har en Focus St på jobbet, det är en 08-.. Tyvärr får jag inte provköra den sad Men jag har pratat med en del kunder som kör ST och ALLA är nöjda med den!

Sen kommer ju Fiesta med ett riktigt facelift! Skit snygg tycker jag den är! Kanske tom kommer med en St modell? Fast då kommer den troligen bara med 150hk. men priset blir nog inte så högt som focusen.

Rent A Retard !
674 Inlägg
13 augusti 2008
köp min rs6:A big_smile? du får den för 270k

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
13 augusti 2008
Vänta på RS den är sjukt snygg. Synd bara att den är framhjulsdriven. Men kan vara skojj ändå.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

124 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
Takashi skrev:
Derdelis skrev:

Öhm, vilka bilar av dem JAG iallafall har nämnt får man inte för under 270k?

Derdelis skrev:
Tjenare!

Trött på volvon nu och är sugen på något helt nytt, har sneglat åt Ford Focus ST ett tag nu och den verkar faktiskt helt ok, men jag är även funderat lite på Mazda 3 mps, men 4an i mazdan låter för jävla tråkigt så den blir det inte, tänkte bara höra mig för så att det inte är någon annan bil man kan kolla in i samma prisklass (250-270k). Ford Focus RS som kommer 2009 verkar dock inte helt fel fast det kommer att bli något jävla fantasipris på den så den är det inte mycket att diskutera om.

Ha det bra och är tacksam för svar

MVH

Jag vill ha en helt ny bil wink

Kockafan
224 Inlägg
14 augusti 2008
prodrive skrev:
linusgrabo skrev:
decib3L skrev:
Här har vi den senaste STn iaf smile http://www.blocket.se/vi/16736678.htm?ca=7_s

Jag tycker 07an är snyggare. Men de är nog bara jag

Jag håller med.

Nästan helt OT, BP Abu Dhabi Ford World Rally Team kommer använda sig av RS08 till nästa rally som är i tyskland, ska bli intressant att se nya fronten på WRC bilen... cool

Jag ångrar mig. var inne idag o kollade på 08an o den är mkt snyggare live än på bild

Kocken

Sök