Tjena..har nyss köpt mig en volvo 960 - 97 och är lite förvirrad,ja har fått för mig att vanliga 740/940 fälgarna inte passar rakt av,stämmer de? men att 850/s70 etc passar rakt av?
Allt är väl bättre än fälgside-look fälgarna som sitter original Eller ja, kanske inte såna tre-ekrade 16" fälgar som man brukar se på 850s ibland.
Åhh herregud. Vad jag hatar "navkapslookfälgarna". Gudars, far min hadeen 960 med sådana fälgar å man kan inte annat än HATA dem. Navkapslar är ju fan snyggare.
Ja originalfälgarna på 960 är inga höjdare. Använder mina som vinterfälgar, o då är det ändå inte den där hemskaste varianten....
Vad jag ser på din sida är det den hemska varianten du har?? eller?
Personligen så anser jag att den varianten med de små triangelformade hålen utmed fälglanten är de fula.....men som sagt inga av 960 original är något man kan kalla snyggt
Ja originalfälgarna på 960 är inga höjdare. Använder mina som vinterfälgar, o då är det ändå inte den där hemskaste varianten....
Vad jag ser på din sida är det den hemska varianten du har?? eller?
Personligen så anser jag att den varianten med de små triangelformade hålen utmed fälglanten är de fula.....men som sagt inga av 960 original är något man kan kalla snyggt