3222
Sök

styla en skoda octavia enkelt och billigt?

90 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
rubriken säger väl det mesta. men tänkte göra lite förändringar på min octavia kombi som inte är allt för dyrt och svårt. någon som har lite tips?

90 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
tänkte väl lite mer än så..

872 Inlägg
27 juni 2008
mattsvart med 2 breda klarblankvita stipes på huven med octavia inskrivet i stpesena i mattsvart, mattsvarta fälgar med polerad kant. toppa allt med en motor på 6 kanske 700 hk

If its too loud you are too old!

90 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
haha joo sån effekt skulle man ha smile tänkte lite på nå plastdetaljer å sånt,  ska väl dit med lite fetare fälgar iaf.

407 Inlägg
27 juni 2008
www.rsklubben.se

Är främst oss med RS som hänger där men även om du inte har en sådan så kan du nog få bra tips om vad du kan göra med din octavia där.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
28 juni 2008
Vad har du för en Ocatvia ? Årsmodell ? Om du har samma kaross eller t.o.m en RS så kan du ju titta på min bil som inspiration smile

Och jag har många ideer för budget styling isf smile

Mvh

90 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
det är en 04:a octavia kombi  svart.

S-klass =)
295 Inlägg
28 juni 2008
är väl lika billigt "dyrt" som alla andra bilar... Bara för att de e skoda är ju inte plastkiten billigare till den... Men Sänka å fälgar å tona e ju billigt om du nöjer dej me de... kjolpaket kostar ju annars lika mycke till viken bil de nu än är..

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
28 juni 2008
Sänkning, ljus toning runt om, större fälgar, dioder i p-ljus och skyltbelysning (budgetalternativ är färgade glödlampor) svartlackad grill. Kanske någon snyggare slutburk med ändrör eller modifikation av orginal och klämma på snyggt ändrör.

operatör
35 Inlägg
27 augusti 2008
Såg länken....har du fått till nån styling på din skoda kombi ännu:)

Sök