Fan vad alla klagar.. det är väll bra att det finns mässor och sen om man slänger ut 490 spänn som jag hörde ngn gjort på parkering och biljett köp får man fan skylla sig själv, för det första känns lönt o förköpa sina biljetter för extra pengar stå i lite kö o köp dem där, o sen betala 50 spänn i parkering får man osså skylla sig själv, där vi stått alla tre år jag varigt där är precis vid Hv71:s hemma arena inte långt från mässan typ 70 meter.. o där finns ingen jävla parkeringsbetalning som hälst, o sen mässan kunde vatt bätre men den var bra kunde vatt lite mera stämning bara i A.hallen och sen viist jag förstår de som var besvikna som var där på påskafton (inte jag jag var där på söndagen) att de flyttat ut alla bilar men man får jhu ta reda på lite saker och man borde jhu fatta att ngt annat e på gång om inga bilar är där inne då (a hallen elelr var det var) Mässan var bra, kunde vatt bättre många fina bilar och sen ska det finnas över stylade bilar med men självklart vanliga "körbara" bilar med.. Allt för mig!! HaTT!
T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life