Tycker Garaget har tappat taget om det här. Folk lägger ut vad som helst för bilar. Till och med mormors gamla Fiat Uno från 1800! Klassen har sjunkit, släpp inte in vad som helst, tråkigt. Och JA! Jag är trött på dessa "En liten börn med 740:in"
Finns ju tom icke '740 börn' filmer som har 740 som sökord
Nej tycker burnfilmer i allmänhet borde förbjudas. Trist/onödigt. Nästan lika trist som alla "LYSSNA HUR MIN 12 TUM BAS LÅTER GENOM EN KASS MIKROFON PÅ MIN BALLA MOBILTELEFON FRÅN BÖRJAN 2007"
haha håller fan me där! Alla idioter som ska visa hur fint ljudet spelar via en mobil, där resultatet bara blir skrammel... lägg ner de snälla!
btw, garvar varje gång jag ser din avatar tillsammans med kommentaren, så jävla klockren!
Själv börjar jag tröttna på alla sånna här forumstrådar som klagar och klankar ner på volvo !! Det är minst lika mycket andra bilar som är med i liknande filmsnuttar kan jag lova !!
absolut inte lika många andra bilar som volvo. eller räcker med bara 740. lovar att det är dubbelt så många 740burn jämfört med valfri annan rwd bil.