3280
Sök

Jag funderar på sälja min Avensis och köpa SAAB 95 men är det nått dumt och göra?

11 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
Jag har tröttnat på finns inget man kan typ göra med den... Jag har bytt ut sterion men det ser förjävligt ut jag har lämnat in på MDS men dom kunde inte fixat nått för att det är en annan panel efter som det var "Edition" modellen jag har. Sen ville jag sätta på öppet sportluftfilter men det går inte heller sitter för att det sitter 2 el prylar på luftburken... Nu har jag smått läsnat... Sen har jag vart sugen på köpa saab men det är många som säger det är oljeläckage och det dära om växelåderna. En granne han har en saab 93 2,0 t hans turbo rasade här om dagen men jag vet inte för sig nått om det mer än det..
Senast redigerat av Plutten184 (12 september 2008)

911 Inlägg
12 september 2008
Plutten184 skrev:
Jag har tröttnat på finns inget man kan typ göra med den... Jag har bytt ut sterion men det ser förjävligt ut jag har lämnat in på MDS men dom kunde inte fixat nått för att det är en annan panel efter som det var "Edition" modellen jag har. Sen ville jag sätta på öppet sportluftfilter men det går inte heller sitter för att det sitter 2 el prylar på luftburken... Nu har jag smått läsnat... Sen har jag vart sugen på köpa saab men det är många som säger det är oljeläckage och det dära om växelåderna. En granne han har en saab 93 2,0 t hans turbo rasade här om dagen men jag vet inte för sig nått om det mer än det..

hehe joo , jag vet att , jävligt störande, jag tänkte bygga formade skålar i glasfiber för att få plats med 6x9orna på hatthyllan jävla stänger för bakluckan säger jag bara !

om jag säger såhär ! Saab 9-5 är helt okej bilar, sköna att köra osv,  men den kmr nog kosta lite mer pengar än vad din avensis gör om vi säger så ! reparationerna kunde vart billigare på saabarna !

eller varför itne en 93 sportsedan " inte gammla "

pic up the phone, wazzzaaa

11 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
Mmm... håller på bygger på en egen bas låda men bara för att den är så konstig i bagaget så lådan fick bli 3 kantig typ... men jag har vart så grymt sugen på 95 länge... ah jag fick erbjudane på toyota innan jag köpte min avensis så fick jag köpa en saab 93 för 70.000 och då skulle massa saker bytas ut å rekondas så jag ångrar mig lite det var en 03 tror jag den hade gått ca 3.000 mil.. men det känns som den är mer ekonomisk så är den krocksäker har ju slakta 2 st hehe och klarat mig jävligt bra... men så drygt att man inte kan göra riktigt vad man vill utan behöva bygga om extemt...

2 924 Inlägg
12 september 2008
Köp du en 9-5a om du vill ha en sån roll Välj en kombi så kan du bygga en stor fyrkantig baslåda wink
...eller vad frågar du om egentligen?? Känns inte lite flummigt...

Ställ några konkreta frågor!

~ Life is short, have FUN! ~

11 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
nä asså det är så jag kan inget om saab över huvudtaget, men jag vill ha en 95 men jag vet då inte om det är nått dåligt val det är dyrare det vet man men är någon bil som pajar är det nått man ska tänka på... för jag vill kunna göra en del grejer med bilen men med avensis kan man inte nått dom grejer jag har hittat så kan inte min bil ha för det ena å det andra så man blir lite sur... men jävligt bra billig bil... men som sagt igen
man blir sur man inte kan ta dom grejer man vill ha...

Sök