3255
Sök

Önskar Nissan 200sx delar samt reg-fråga

208 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
Hej hej!

Jag har en 200sx s13 från 89 som är lite fattig på vissa inredningsdelar. Tänkte mest kolla om det var någon här som kanske har strippat sin 200a på baksäte och hade lite grejer liggandes.

Handlar om ena distantskruven till baksätets ryggstöd, som man skruvar fast den med längst ner, där den vickar. Är även på jakt efter ett handskfack, locket till den lilla lådan mellan framsätena (typ askkopp?) samt om nån har att avvara, kåpan till ratten (den som sitter runt om och under)
_

Sen undrar jag också, finns det nån här som har en 200a reggad som 4sitsig? Min är reggad 2sitsig (dock var den 4sitsig i tyskland) medan min sambos 300a är reggad 4sitsig. Skulle inte vilja påstå den har så jäkla mkt mer plats, dessutom har jag 3punkt och han har bara 2punkt bak. smile

If you can't convince them, confuse them!

1 503 Inlägg
7 juni 2008
Min är reggad 4-sitsig tongue Har dock slängt ut baksätet pga att sportstolarna är gjutna och ej fällbara. Leta efter delarna på 200sx.nu, finns det mesta där.

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

4 670 Inlägg
7 juni 2008
Min är reggas för 1 passagerare, som sagt kolla 200sx och läg ut en annons att du söker dessa delar,
Finns nog många som har sådant liggandes

1 503 Inlägg
7 juni 2008
mickius skrev:
Min är reggas för 1 passagerare, som sagt kolla 200sx och läg ut en annons att du söker dessa delar,

Vet inte om det är mig eller sidan det är fel på. Men jag lyckas inte med att lägga upp annonser där längre hmm

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

4 670 Inlägg
7 juni 2008
Oboy6 skrev:
mickius skrev:

Vet inte om det är mig eller sidan det är fel på. Men jag lyckas inte med att lägga upp annonser där längre hmm

Bara gå in i forumet o lägga in annons smile längst ner

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
208 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
Hehe, så det finns 4sitsiga iaf.. måste varit en surgubbe som besiktigade in min nä den kom till sverige tongue
Jodå, ska ändå bli medlem så får ta å fixa och söka där, tackar big_smile

If you can't convince them, confuse them!

bor i
529 Inlägg
26 september 2008
men e reggad för 3 personer :S

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

Sök