3446
Sök

Denna hillman packetet nå å ha eller inte??

Wolkan
29 september 2008
Trådstartare
Tjena..

Satt och fundera på detta sterio packetet är det nå å ha eller är det bara dynga som kraschar efter 2 månader? nån som vet nå om detta märke??

http://www.itsajten.com/productview.asp … &c=904

jag vet redan att det inte är det värsta utan är mest bara nyfiken om det är nå som håller och att det inte krånglar så mkt...

Mvh // Daniel Wollbro

Smålänning
7 887 Inlägg
29 september 2008
en polare hade en Killman-skärm, och den va dynga rakt av... Sen så verkar det för biolligt på nått sätt, så jag hade inte köpt det smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Wolkan
29 september 2008
Trådstartare
Okej men om inte den då nån som har ett annat bra tips på billigt paket med skärm och huvudenhet??

Avstängd
367 Inlägg
29 september 2008
http://www.blekingebilradio.se/ShowProd … rodid=6167

prisvärt

dom har sålt en hel del av dom
Senast redigerat av beyond (29 september 2008)

MVH Beyond

Wolkan
30 september 2008
Trådstartare
Jag är ute efter ett billigt paket men det behöver inte vara det bästa utan som bara funkar som inte krånglar och ger dåligt bild, mm.

Swedenrockers skrev:
Bestäm dig, ska det vara billigt eller bra? Eller menar du prisvärt?
Wolkan skrev:
Okej men om inte den då nån som har ett annat bra tips på billigt paket med skärm och huvudenhet??

Stabil som fan
304 Inlägg
1 oktober 2008
För det priset får man ju inte ha förhöga krav, Jag har dock bara hört att folk haft problem med sina "hillman" prylar, Kanske hade dom bara fått måndags ex, Prova och skaffa en egen uppfattning, Du har ju ivilket fall 1 års garanti! smile

1 253 Inlägg
1 oktober 2008
Jag har då bara haft bra erfarenheter av hillman produkterna. Så jag vet inte vad ni andra fått för ex, iaf mina har funkat perfekt den stereon jag hadde i 4 år men som sen gick sönder men det är ju en annan sak

Lev livet nu innan det är för sent

198 Inlägg
1 oktober 2008
opeldrifter skrev:
Jag har då bara haft bra erfarenheter av hillman produkterna. Så jag vet inte vad ni andra fått för ex, iaf mina har funkat perfekt den stereon jag hadde i 4 år men som sen gick sönder men det är ju en annan sak

En av mina bröder har haft en pioneer stereo närmare 15 år nu, still going strong, fast displayen är smet på den.

Sök