på tala om alkohol osv, en helt seriöst fråga! varför går ni på krogen? själv fattar jag inte nöjet med krogen och tycker inte det är kul, jag föredrar "hemma fester" så varför går ni på krogen och varför?
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
på tala om alkohol osv, en helt seriöst fråga! varför går ni på krogen? själv fattar jag inte nöjet med krogen och tycker inte det är kul, jag föredrar "hemma fester" så varför går ni på krogen och varför?
Gick på krogen ett antal gånger när man fyllt 18 då. Men märkte snabbt att det inte var något för mig. Hamnade nästan alltid i bråk och kom hem några tusenlappar fattigare kändes det som, hehe!
För att träffa nytt folk, röja på dansgolvet och vara kung i baren helt enkelt Nej men skämt o sido, hemmafester är också roliga men man måste ju variera lite.
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Hemmafester i all ära! Men krogen är ju alltid krogen och man träffar nytt spännande folk PLUS att det är högre musik där än vad man får spela i lägenheten;) Om musiken är bättre? Nej, men volymen är;)
Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
Jag är inte alls mycket för hemmafester, inte för alkohol över huvud taget, men att gå på krogen någon gång ibland är inte helt fel, träffa nytt folk eller ha en annan miljö när man är med sina vanliga kompisar är inte helt fel