3001
Sök

Krockad! I samband med Polis Jakt, TuBen´s Opel kadett gsi 16V projektet

3 Inlägg
13 oktober 2008
Nykter? Yeah.. riiiight.. roll

654 Inlägg
13 oktober 2008
! Idiota !

För faen, du ska varken ha något nytt projekt eller körkort för den delen heller...

355 Inlägg
13 oktober 2008
danhild skrev:
! Idiota !

För faen, du ska varken ha något nytt projekt eller körkort för den delen heller...

man kan ju altid fråga sej vf han inte stanade men om vi säger jag hade varit ute o lekt o vet att om polisen får tag på mej så blir jag av med kortet då hade jag försökt köra ifrån dom garanterat..

1 944 Inlägg
13 oktober 2008
eftersom jag inte riktigt vet vad som hände tänker jag inte skriva allt för fula saker om dig
Men till en början: hur fan kan man nu köra 160km/h som du skrev, i ett bostadsområde !!? du är då fan inte helt jävla frisk...

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

4 001 Inlägg
13 oktober 2008
Tuggummimannen skrev:
Gillar kadett gsi starkt och vägde mellan en sån och en bmw e36 när jag skulle köpa bil. Ända problemet är att eftersom det är samma motor som i calibra 4x4 turbo så går det en stum kardan till baken, och dåärför beter den sig lite som sen slingrande orm på vägen när man har mycket effekt (typ turbo) och trycker på.

Fett synd att du krascha, lite dumt, lite otur, hoppas du är oskadd

? Kadett GSi är inte 4wd

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

4 001 Inlägg
13 oktober 2008
anderssonboy skrev:
danhild skrev:
! Idiota !

man kan ju altid fråga sej vf han inte stanade men om vi säger jag hade varit ute o lekt o vet att om polisen får tag på mej så blir jag av med kortet då hade jag försökt köra ifrån dom garanterat..

så du riskerar hellre ditt & andras liv än stannar och tar konsekvenserna för lite buskörning?
Stannar du så blir du kanske av med kortet men får tillbaka det men ifall du smiter så blir det garanterat längre tid ut kort för komma undan är inte så lätt.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

3 Inlägg
13 oktober 2008
anderssonboy skrev:
danhild skrev:
! Idiota !

Herregud alltså.. Hur fan kan du bara resonera så?
Skulle du försöka köra ifrån dom med din bmw då? Mja, lycka till. roll

Eliminator
1 441 Inlägg
13 oktober 2008
anderssonboy skrev:
danhild skrev:
! Idiota !

Har lite svårt att förstå dina tankebanor.

Är väl bättre att få vårdslöshet i trafik än vårdslöshets i trafik + smitning.
Ett sånt försök misslyckas 9/10 ggr.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

654 Inlägg
13 oktober 2008
anderssonboy skrev:
danhild skrev:
! Idiota !

suck, det är ju bara att strö salt i såren på dig själv. När de väl har upptäckt dig ska du nog inte göra dig skyldig till ytterligare straffbara handlingar vilket bara leder till högre straff och längre tid utan körkort. Om nu snuten kommer på dig får du ju stå för vad du har gjort och inte försöka smita, var finns din moral?

Om nu Tuben misstänks för rattfylla, som inte brukar vara ogrundat, och 160 km/h genom ett bostadsområde så tycker jag att han är en idiot - detta är inte att leka. Det är fler än honom som finns på våra allmänna vägar.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
13 oktober 2008
Sokrates skrev:
anderssonboy skrev:
danhild skrev:
! Idiota !

Har lite svårt att förstå dina tankebanor.

Är väl bättre att få vårdslöshet i trafik än vårdslöshets i trafik + smitning.
Ett sånt försök misslyckas 9/10 ggr.

/Tommy.

inte om man har mc wink  hehe
Nee men till trådskaparen : Vad tänkte du på ?
Om du nu var full så hoppas jag att du åker in för rattfylleri + vårdlöshet i trafik,
Men skrev bara OM så inga påhopp.
Men sen finns det ju andra fyllor med " Sniff sniff "

C H E V R O L E T <3

Eliminator
1 441 Inlägg
13 oktober 2008
Noterade "state of the art" gipsskruv till huvlåsen *LOL*.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

355 Inlägg
13 oktober 2008
Drillerkiller skrev:
anderssonboy skrev:
danhild skrev:
! Idiota !

vet då ett flertal personer som kört ifrån poliserna med bra mycket sämmre bilar en bmw  viserligen så är snutarna väldigt fega i blekinge..

3 Inlägg
13 oktober 2008
anderssonboy skrev:
Drillerkiller skrev:
anderssonboy skrev:

vet då ett flertal personer som kört ifrån poliserna med bra mycket sämmre bilar en bmw  viserligen så är snutarna väldigt fega i blekinge..

Pjadu, jag vet vad det där är för personer.. Mytomaner kallas dom. roll

14 Inlägg
13 oktober 2008
Drillerkiller skrev:
anderssonboy skrev:
Drillerkiller skrev:

Pjadu, jag vet vad det där är för personer.. Mytomaner kallas dom. roll

haha! så sant, så sant.............

Administratör
11 899 Inlägg
13 oktober 2008
anderssonboy skrev:
Drillerkiller skrev:
anderssonboy skrev:

Det här är inget att skryta om. Du borde skämmas för dina kompisar snarare!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök