3512
Sök

Ett måste vid långa färder?

terazzi
19 oktober 2008
#81
bra musik smile
Nåt och dricka
helst trevligt sällskap med som inte bara sover ^^

jenni_112
20 oktober 2008
#82
riktigt bra musik i bilen,gärna något sällskap att snacka med(gillar att prata hmm ) och gärna något att tugga på

DFFL
9 020 Inlägg
20 oktober 2008
#83
n_andersson skrev:
BornFromJets skrev:
n_andersson skrev:

ska du säga som kör saab
skrota aset annars byt!
Jag har i alla fall turbo på min pärla, och klart mycket skönare komfort än en traktor-tillverkare från Torslanda! wink
skulle inte tro de
Hahaha, du tar det på alldeles för stort allvar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Trucker
1 220 Inlägg
20 oktober 2008
#84
bra musik på sterion, en nackkudde, gärna en sommar kväll/natt massa cola, nå godis å käka, ingenting i fickorna, själv i bilen, fulltank och inga fartkamror big_smile
Senast redigerat av teamvolvoracing (20 oktober 2008)

Vissa är bara bättre än andra!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
20 oktober 2008
#85
Självklart måste det vara MIN bil, eller annan bil med sköna stolar och inte nån
bil med stenhårda sportstolar. Det är verkligen usch. Annars blir det jävligt ofta
ett gäng French Hotdogs på vägen, med Ost/Bacon-korv och vitlöksdressing... mums.


2 337 Inlägg
20 oktober 2008
#86
Farthållare och AC är mina enda riktiga krav. Och en mack längs vägen.

118 Inlägg
20 oktober 2008
#87
Åker ofta till Skåne och har alltid med mig,Redbull och vatten i kylen,termos med tè och några mackor.
Frugan bredvid som assisterar med tillbehören....och farthållare på så klart och skön musik i mp3 format så man slipper byta skiva. Helst ska färden av vid 17:00 tiden...

Opel Vectra C 2.0T 2007'
Skoda Fabia 1,2 tsi 2013'

529 Inlägg
20 oktober 2008
#88
Kaffe goda mackor nån godis cola  o go musik så klarar man sej:P

Volvo fore life :)

Evolution Garage
1 299 Inlägg
20 oktober 2008
#89
r-ted skrev:
pompom88 skrev:
Vivendi skrev:
Intressant att fler än jag gärna kör barfota när det är långt att köra... trodde jag var tämligen ensam om det då mina vänner reagerat på att jag kastar av skorna och vickar på tårna... smile
köra barfota är ju j*ävla skönt...blir en helt annan känsla att köra bilen.
Prova att köra barfota i en ferrari , det är allt annat än skönt:D


vad anser ni vara långkörning ??
Har kört just Ferrari 355 barfota... (strumpor) fick inte plats med skorna ^^

Sky´s the limit...

ProWanker
211 Inlägg
20 oktober 2008
#90
beror lite på men som många skriver så bra musik o lite läsk ,sen är det bara att slänga av skorna o gasa!

www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum^^

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
20 oktober 2008
#91
Rushman skrev:
r-ted skrev:
pompom88 skrev:

köra barfota är ju j*ävla skönt...blir en helt annan känsla att köra bilen.
Prova att köra barfota i en ferrari , det är allt annat än skönt:D


vad anser ni vara långkörning ??
Har kört just Ferrari 355 barfota... (strumpor) fick inte plats med skorna ^^
Haha, ja vissa bilar med lite hårdare koppling och "snärtigare" pedaler och köregenskaper är väl inte så bekväma, men vanliga bruksbilar har jag lätt kört 35 mil barfota. Veckopendlade till jobb i Stockholm under några år... smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Försöker iaf
1 998 Inlägg
20 oktober 2008
#92
andreasgustavsson skrev:
En sak som är jäkligt viktig för mig är att lägga ifrån mig nycklar, plånbok och telefon ur fickorna.. Känner mig grymt obekväm och kan inte komma till ro om jag har en massa bröte i fickorna, någon mer som känner igen sig? big_smile
Klart man gör de. Kör man volvo eller saab så lägger man telefon vid instrumenten. På e30 i mittfaket mellan stolarna.

Nycklarna kan va bra å ha i tändningslåset wink Nä men fattar. Plånbok läggs i hansdkfack eller i mittkonsollen under brädan om sådan finns.

Sen tycker ja ljud ä viktigt. Dåligt ljud så kan man ju somna. Trycker de på lagomt så ä de fint.
Radion ä bara skit. Enda som ä bra ä rds eller va de heter. Skivor eller mp3 ska de va
En baugette med nön go fyllning. Massa 33cl cola. Nö godis. Å Helst välja den lite mindre vägen med mer kurvor om de inte blir för lång omväg. Mycket lättare å fokusera sig på körningen å man är aktiverad å blir inte slö lika lätt.

Polare eller tjej är ett STORT + Blir mycke roligare då.

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 oktober 2008
#93
Här kommer en till som älskar att köra långt.. Så jäkla gött och bara sticka iväg en söndagsförmiddag! smile

Bra musik, på lagom hög volym.

Mobilen i sin hållare.

Farthållaren på lagliga hastigheter, så man inte behöver ha en tanke på kontroller eller fartkameror.

Något att dricka.

Godis.


Sen stanna utmed vägen för att käka lite och ta en pissepaus / bensträckare!

Så kan man åka långt smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg

Sök