Vad är ert måste vid långa färder med bilen? Cappucino? Hotdog? CD-bok? Eller räcker det med eran favoritkanal på radion?
Själv rullar jag gärna in på en mack och köper en latte och kanske en bulle och min favoritkanal på radion eller en skiva i stereon såklart. Jag är otroligt förtjust i långa färder med bilen kan tilläggas!
japp en termos med kok korv då håller den sig varm och god
fan.. de måste ajg prova.. riktigt smart ju
tog med på en långtur när jag åkte hem ifrån småland i somras går även att fixa en hel mosmeny. Bara att ha med lite hett vatten i en annan termos samt pulvermos
japp en termos med kok korv då håller den sig varm och god
fan.. de måste ajg prova.. riktigt smart ju
tog med på en långtur när jag åkte hem ifrån småland i somras går även att fixa en hel mosmeny. Bara att ha med lite hett vatten i en annan termos samt pulvermos
Ställ dig mitt emot korvkiosken och starta egen försäljning. Mosmeny Korv med bröd
O.s.v.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Massa ny skön musik/lyssna på p3 .. Nån festis eller red bull .. Ingen mat för man får inte käka i min bil.. för mig så räcker det... jag har alltid skithög volym i bilen med basen på max.. ja har lätt för att somna när ja kör så att red bull o max volym e ett måste !
( ni som kör från tranås mot växjö mellan 14:00 till 16:00 bli inte förvånade om ni ser en 300c på fel sida av vägen en kort stund, de e ja som tar en power nap.. desamma gäller växjö - tranås söndagar mellan 16:00 till 18:00 )