Inte enbart, man måste variera, katter mår inte bra av att bara käka torrfoder.
OnT: Vi har 2 st såna hemma men har inte en aning var vi har köpt dom. Men gör som någon innan mig sa, häll över maten i en plastburk, t.ex gammal glassburk
Min innekatt får bara Royal Canin, det säger hon i affärern att det är de ända han behöver. Min förra katt fick wiskas blötmat och den dog (kanske fanns andra anledningar oxå )
Det började ju med att jag tyckte ämnet lät så oootroligt off topic, det va lixom ironi. Sen kommer mogna smily och är så jävla tråkig som han alltid är så jag va bara tvungen att reagera.
Det började ju med att jag tyckte ämnet lät så oootroligt off topic, det va lixom ironi. Sen kommer mogna smily och är så jävla tråkig som han alltid är så jag va bara tvungen att reagera.
precis offtopic som offtopic . finns många trådar som är sjukt mer off än detta. denna för ju nytta till tråskaparen då han vill ha sina lock.