3186
Sök

Dackbutiken.nu

403 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
Någon som har köpt däck på dackbutiken.nu? Jag beställde där ifrån bara för att de var billiga och att de hade snabb leverans (ca 6 dagar står det på hemsidan), men för mig är det snart 3 veckor sedan utan att jag har fått däcken. Någon som har köpt där som kan ge något omdömme? eller om ni vet någon bra däck online butik som är billiga på vinterdäck?

9 108 Inlägg
30 oktober 2008
www.dackonline.se , billigaste sidan jag sett och dessutom gratis frakt till dörren.

4 571 Inlägg
30 oktober 2008
www.teletyre.se

Handlat därifrån flera ggr snabbt och smidigt och grymma priser!

863 Inlägg
30 oktober 2008
Raggarn84 skrev:
Någon som har köpt däck på dackbutiken.nu? Jag beställde där ifrån bara för att de var billiga och att de hade snabb leverans (ca 6 dagar står det på hemsidan), men för mig är det snart 3 veckor sedan utan att jag har fått däcken. Någon som har köpt där som kan ge något omdömme? eller om ni vet någon bra däck online butik som är billiga på vinterdäck?

Jag beställde vinterdäck därifrån ifjol!
De tog också lång tid! Vi ringde efter 7 arbets dagar och då hade han GLÖMT skicka däcken!
Men när dom väl kom så var de värt det tycker jag big_smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

1 688 Inlägg
30 oktober 2008
MilleN skrev:
www.dackonline.se , billigaste sidan jag sett och dessutom gratis frakt till dörren.

Beställde en tisdags kväll kl 20.00. På tisdagen fanns däcken för uthämtning, och då hade dom fraktats från tyskland! smile

Kan bara rekomendera dom riktigt starkt!

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

403 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
Mister_Opel skrev:
Raggarn84 skrev:

De tog också lång tid! Vi ringde efter 7 arbets dagar och då hade han GLÖMT skicka däcken!

Det står ju inget telenr på deras hemsida som man kan ringa.. Jag har mailat dit 3 ggr nu och inte fått svar..

3 059 Inlägg
31 oktober 2008
Raggarn84 skrev:
Mister_Opel skrev:
Raggarn84 skrev:

Det står ju inget telenr på deras hemsida som man kan ringa.. Jag har mailat dit 3 ggr nu och inte fått svar..

Står ju stort överst på deras sida

dackonline
Delticom AG
Brühlstr. 11
30169 Hannover, Tyskland
Telefon: 0852500608
Fax-no: 0049-89-208080840

Blyfot
829 Inlägg
31 oktober 2008
till gotland lägger dom på en avgift på 94kr däcket

"bara en mor kan älska en sån son"

VW-nörd?
4 332 Inlägg
31 oktober 2008
Losgard skrev:
MilleN skrev:

Beställde en tisdags kväll kl 20.00. På tisdagen fanns däcken för uthämtning, och då hade dom fraktats från tyskland! smile

Inom 4 timmar från tyskland? wink Leverans med JAS-plan..de som e helt

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
31 oktober 2008
www.nordendack.se är billigare och bättre smile

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

huh?
10 427 Inlägg
31 oktober 2008
Mortalis skrev:
Losgard skrev:
MilleN skrev:

Inom 4 timmar från tyskland? wink Leverans med JAS-plan..de som e helt

Vorsprung durch Technik tror jag dom kallar det wink

403 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Raggarn84 skrev:
Mister_Opel skrev:

Står ju stort överst på deras sida

dackonline
Delticom AG
Brühlstr. 11
30169 Hannover, Tyskland
Telefon: 0852500608
Fax-no: 0049-89-208080840

På dackonline ja, men nu pratatde jag om dackbutiken.nu!

3 059 Inlägg
31 oktober 2008
Asså du mena dom.. Själv anser jag inte ett företag vara seriöst om dom inte har kundtelefon.. Ännu mindre seriöst om det inte finns kontaktuppgifter på deras websida..

403 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Asså du mena dom.. Själv anser jag inte ett företag vara seriöst om dom inte har kundtelefon.. Ännu mindre seriöst om det inte finns kontaktuppgifter på deras websida..

Ja, jag tänkte ju inte på det när jag beställde.. men jag mailade dom igår och sa att om jag inte får någon info senast 5 november så kan dom avbryta min beställning, så beställer jag någon annanstans...

i din backspegel...
31 Inlägg
1 november 2008
dackbutiken.nu verkar ju vara en lagom seriös sida med felskrivningar och bristfällig kontaktinformation. Undvik.

Sök