2384
Sök

Honda Civic

2 Inlägg
11 maj 2006
Trådstartare
Kul man kan göra med en Honda Civic -94 med 1,5 v-tec motorn. 90hk är lite klent tycker jag. Om man skaffar sportluftfilter och annat grenrör blir det något bättre då?

Någon som har allmäna tips man kan göra med min Civic???

bitter besserwisser
644 Inlägg
11 maj 2006
räkna inte med mer än 1-2 kanske 3 hk för ett filter. du kan ju alltid optimera boxen för 98oktan sen sportsystem. skulle tro att dina original grenrör är bland de bättre du kan få..byt kammar
har sagt det innan och säger det igen: det är varken billigt eller lätt att trimma sugmotor

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

204 Inlägg
11 maj 2006
gör de vanliga sport system och filter och bort med katten brukar hondorna svara bra på dom jag har haft i alla fall din bil tror jag grenrör sitter i hop med katten men vet ett grenrör till salu om du är sugen

2 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
Okej. Jag ligger nog lågt en stund. Har precis köpt bilen så jag får vänta någon månad för mera pengar att lägga på den. Men jag såg att man kunde köpa nya "sport" grenrör som skulle ge 15-20 mera hästar för 2000kr. kan det stämma?

SSS -12
3 217 Inlägg
12 maj 2006
Låter otroligt, men visst... Ingenting är ju omöjligt säger dem!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök