To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Ja det är ju ett bra nätplejs över lag, det är bara synd att vissa ska förstöra, tur att det finns moderatorer då, nu verkar hon vara bortplockad. Hoppas det är ip ban bakom.
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Ja det är ju ett bra nätplejs över lag, det är bara synd att vissa ska förstöra, tur att det finns moderatorer då, nu verkar hon vara bortplockad. Hoppas det är ip ban bakom.
IP ban är värdelöst, jag hittar henne inte när jag söker? är hon bortplockad?
Har hon gjort en ny användare eller? För med 2 blogginlägg och 17 skrivna kommentarer (som förövrigt inte går att hitta) kan hon ju inte störa så mycket?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Fan sämre än mina blogginlägg tom, konstigt att folk röstar ner skiten. Kanske skulle skriva nå roligare istället för å posta om skiten då Finns de inte ban för mac adresser härinne då?
Jag har aldrig hört talas om henne? Och har såldes inte stört mig, och jag hänger på sidan flera timmar om dygnet Kan någon utveckla vafan de handlar om? Blogg? Vem fan läser bloggar?
Jag har aldrig hört talas om henne? Och har såldes inte stört mig, och jag hänger på sidan flera timmar om dygnet Kan någon utveckla vafan de handlar om? Blogg? Vem fan läser bloggar?
Många läser bloggar...men iallafall så hade hon en blogg om en fågel hon fotade. Och för att hon inte gillade att få kommentarer och tummen ner så uppdaterade hon den så den hamna först i listan, väldigt irriterande när man vill läsa nya bloggar och den där fågeljäveln dyker upp hela tiden...hon gjorde det hela tiden..hon hade tre st blogginlägg som hon hela tiden uppdaterade...
Många läser bloggar...men iallafall så hade hon en blogg om en fågel hon fotade. Och för att hon inte gillade att få kommentarer och tummen ner så uppdaterade hon den så den hamna först i listan, väldigt irriterande när man vill läsa nya bloggar och den där fågeljäveln dyker upp hela tiden...hon gjorde det hela tiden..hon hade tre st blogginlägg som hon hela tiden uppdaterade...