3262
Sök

Moderatorer, snälla gör nått!!!

Pro detailer
417 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
Nu går jag nått som man egentligen inte får men detta hamnar i både bloggarna och forumet, hoppas folk ha överseende med det.

Snälla moderatorer, gör nått åt Mctjejens frekventa postande av hennes fyra inlägg, har ni IP ban så hade nog många här uppskattat det.

Ger detta mig en varning så får det fan vara värt det.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

DFFL
9 020 Inlägg
5 november 2008
Håller med till fullo.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
5 november 2008
Du har mitt stöd. Blir galen på det. Har försökt prata sansat med henne med hon är som ett skenande tåg?! Jösses!

Jaja, förhoppningsvis förstår hon problemet och hänger med inom de ramar sidan har, här finns ju så mycket bra och positivt! smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Pro detailer
417 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
Ja det är ju ett bra nätplejs över lag, det är bara synd att vissa ska förstöra, tur att det finns moderatorer då, nu verkar hon vara bortplockad. Hoppas det är ip ban bakom.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

123 Inlägg
5 november 2008
Fartsyndare skrev:
Ja det är ju ett bra nätplejs över lag, det är bara synd att vissa ska förstöra, tur att det finns moderatorer då, nu verkar hon vara bortplockad. Hoppas det är ip ban bakom.

IP ban är värdelöst, jag hittar henne inte när jag söker? är hon bortplockad?

Pro detailer
417 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
Hon vart borta ett tag men verkar som hon är tillbaka nu, vet inte vad som hänt
http://www.garaget.org/MCtjej

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 november 2008
Har hon gjort en ny användare eller? För med 2 blogginlägg och 17 skrivna kommentarer (som förövrigt inte går att hitta) kan hon ju inte störa så mycket?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Pro detailer
417 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
Hon hade innan fyra blogg inlägg som hon tog bort och postade om när dom hamnade för långt bak/fick dåliga kommentarer/tumme ner röster.

Avstängd
962 Inlägg
5 november 2008
Vad har jag missat, jag vill veta big_smile

Professional dreamer
398 Inlägg
5 november 2008
Som den nyfikna jag är; Vaad har hon gjort som är så jobbigt?

smile

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

3 354 Inlägg
5 november 2008
postat samma bloggar flera ggr om, om dan

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Professional dreamer
398 Inlägg
5 november 2008
Seth skrev:
postat samma bloggar flera ggr om, om dan

Ahh okkeyy.
Vilket sätt alltså!=P

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 november 2008
Fan sämre än mina blogginlägg tom, konstigt att folk röstar ner skiten. Kanske skulle skriva nå roligare istället för å posta om skiten då tongue
Finns de inte ban för mac adresser härinne då?

1 963 Inlägg
6 november 2008
McBan haha smile aha.. motorcykel=( ja tänkte på mcdonalds när ja såg hennes namn..

Men are not born - Men are made

12 086 Inlägg
6 november 2008
Jag har aldrig hört talas om henne? Och har såldes inte stört mig, och jag hänger på sidan flera timmar om dygnet tongue Kan någon utveckla vafan de handlar om? Blogg? Vem fan läser bloggar?

FreddeK
6 november 2008
JapMax skrev:
Jag har aldrig hört talas om henne? Och har såldes inte stört mig, och jag hänger på sidan flera timmar om dygnet tongue Kan någon utveckla vafan de handlar om? Blogg? Vem fan läser bloggar?

Många läser bloggar...men iallafall så hade hon en blogg om en fågel hon fotade. Och för att hon inte gillade att få kommentarer och tummen ner så uppdaterade hon den så den hamna först i listan, väldigt irriterande när man vill läsa nya bloggar och den där fågeljäveln dyker upp hela tiden...hon gjorde det hela tiden..hon hade tre st blogginlägg som hon hela tiden uppdaterade...hmm

12 086 Inlägg
6 november 2008
Freddeponken skrev:
JapMax skrev:

Många läser bloggar...men iallafall så hade hon en blogg om en fågel hon fotade. Och för att hon inte gillade att få kommentarer och tummen ner så uppdaterade hon den så den hamna först i listan, väldigt irriterande när man vill läsa nya bloggar och den där fågeljäveln dyker upp hela tiden...hon gjorde det hela tiden..hon hade tre st blogginlägg som hon hela tiden uppdaterade...hmm

Ok.. tongue
låter irriterande, jag är på er sida! smile

Administratör
11 911 Inlägg
6 november 2008
Ingen admin eller moderator har plockat bort någonting kan tilläggas. Det har hon isåfall gjort helt själv.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök