3395
Sök

köpt ny front till audi tt ! behöver lite hjälp

96 Inlägg
23 oktober 2008
Trådstartare
hej!
igår fick jag min nya stötfångare utan strålkastar tvättar som jag märkte. på det stötfångaren som jag har nu sitter det strålkastar tvättar! är det svårt atrt koppla bort dom eller kan jag göra hål för tvättarna i den nya stötfångaren?
Senast redigerat av latte_TT (24 oktober 2008)

Musiker och Bilnörd
89 Inlägg
24 oktober 2008
Kan du inte köra utan dom då? Snyggare tycker jag.

Det finns två saker i världen som luktar fisk - Det ena är fisk...
www.rebel-state.com

96 Inlägg
25 oktober 2008
Trådstartare
East skrev:
Kan du inte köra utan dom då? Snyggare tycker jag.

jo det kan jag ju. men det är inte svårt att koppla bort dom som sitter på nu eller?

148 Inlägg
25 oktober 2008
d e väl bara att plugga slangen?

Skogsbo
209 Inlägg
25 oktober 2008
du kan ju plugga slangen å dra ut kontakten till pumpen som går till just lyktspruten.. det är oftast 2 pumpar. en till lyktorna å en till rutan

Kenwood Listen to the Future
I reject your reality and substitute my own
kvalificerad som en idiot, men fullt kvalificerad.
läs även min projekt tråd.http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104618/

77 Inlägg
25 oktober 2008
Asså om du vill ha "tvätt" till lyktorna så är det ju bara till att såga lite i plasten....
Snyggare utan hål dock smile Isf ge fan i att koplla kontakter och bara plugga slangen till spolarvätskan smile.
Snälla,  låt bli att såga smile

96 Inlägg
25 oktober 2008
Trådstartare
nonne_j skrev:
Asså om du vill ha "tvätt" till lyktorna så är det ju bara till att såga lite i plasten....
Snyggare utan hål dock smile Isf ge fan i att koplla kontakter och bara plugga slangen till spolarvätskan smile.
Snälla,  låt bli att såga smile

ok jag ska låta bli att såga men går det inte att ta skydden från min front som jag har nu?

4 586 Inlägg
10 november 2008
skydden borde sitta skruvde

du har dubbla pumpar så det går enkelt att koppla bort strålkastartvätten samt även plugga slangen annars rinner all spolarvätska ut

Sök