C-Douglas skrev:
Sushikocken skrev:
C-Douglas skrev:
Papperkorgen är den mest onödiga funktionen i windows. Jag använder aldrig den! Det är av misstag jag kan råka slänga några grejer i den
Självklart tar jag bort filer men då kör jag bara "shift + del" så försvinner filen för gott istället. Dessutom slipper man alla förbannade varningar "vill du verkligen flytta denna filen till papperskorgen" osv..
Vill inte göra dig ledsen men det gör den inte alls. Men den sätter ett tecken framför filen som betyder att den kan skrivas över, annars är den lika kvar som förut
Ok, det visste jag faktiskt inte. Men den känns lika borta för det. Men vadå om jag lägger en fil i papperkorgen och sedan rensar den, försvinner filen för gott i så fall eller blir det samma sak, att den bara är överskrivbar?
Den är bara överskrivbar och den går att återskapa ja! Finns några program för att återställa borttagna filer. Filen tar ingen plats när du tömt papperskorgen. Fyller du HDD:n så blir filen såklart överskriven och går nog inte att återskapa med programmen man hittar på internet.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!