3491
Sök

DNS Trading´s NYA hemsida.

Bilbyggare och medmänniska
100 Inlägg
9 december 2004
Trådstartare
Nu har DNS Trading uppdaterat sitt sortiment och hemsida.

Där finns lite godis nu till vinterprojekten.

Administratör
11 941 Inlägg
10 december 2004
öhm, ok. Vad är DNS Trading?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Bilbyggare och medmänniska
100 Inlägg
16 december 2004
Trådstartare
Hade adressen kommit med hade det varit lättare att se det ;-)

www.dnstrading.se

33 Inlägg
15 maj 2006
Någon som har några erfarenheter från detta företag?

Funderar nämligen på att beställa lite prylar därifrån men vore skönt å höra lite åsikter om företaget innan man skickar in beställning.

236 Inlägg
15 maj 2006
En polare till mig beställde ett kit ti en BMW E36 o han hade inga problem alls me företaget!

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
15 maj 2006
jag har en massa rfarenhet från de företaget,, en sådär massa månaders väntetid på mina grejjer.

Dom är enormt sega på att skaffa hem grejjer och skicka ut dom, fick vänta i 2 månader på min bakrutespoiler innan jag fick ringa dit å påminna dom.

Fick vänta 1.5 månader på mina mätar tavlor innan g fick ringa dit och påminna dom.

Väntade i 2 månader på mitt huvscoope innan jag ringde till ett nnat ställe å beställde de å fcik de 4 dagar senare.

Så jag har haft med dom att göra vad jag ska.

Inget bra ställe enligt mig.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
16 maj 2006
trist när det är sådär. Känns som det är så med allting man beställer..

Samma gäller realcar känns det som.. trist att det ska behöva vara såhär i branchen..

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

375 Inlägg
16 maj 2006
Har samma erfarenheter som Lucifer84 från det företaget. 3 veckor skulle det ta med min bakrutespoiler. När det gått lite över 3 veckor mailade jag dom och fick till svar att den skulle skickas samma vecka. Nu har det gått 8 veckor och inte ett knyst så jag mailade idag igen och sa att jag inte ville ha den längre men då fick jag bara till svars att avbeställningar endast kan göras på telefon. Mycket märkligt svarade jag då eftersom det inte var några som helst problem att beställa den via mail.
Att det kan strula med leveranstider kan jag förstå men då måste man åtminstonde meddela kunden om det om man vill ha sina kunder kvar. Och det verkar inte vara första gången den här firman strular, har hört fler som varit med om samma saker från dom.
Senast redigerat av Dirk Diggler (16 maj 2006)

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
16 maj 2006
n0ll skrev:
trist när det är sådär. Känns som det är så med allting man beställer..

Samma gäller realcar känns det som.. trist att det ska behöva vara såhär i branchen..

ja realcar har jag också haft lite fuffens med, men blev jävligt förvånad när jag skickade ett mail till dom och frågade om dom hade ett fjäderbes stag till min bil och dagen efter fick jag ett mil där dom skrev ja de är skickat i morse.. hmm. fick de 3 dagar senare.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Sök