a den jag har är en 05:a, har haft den i 4 månader,men jag kan inte riktigt vänja mej med kopplingsläget på pedalen, fattar inte vrf man har den så högt upp för. mkt smidigare om den låg lägre
a den jag har är en 05:a, har haft den i 4 månader,men jag kan inte riktigt vänja mej med kopplingsläget på pedalen, fattar inte vrf man har den så högt upp för. mkt smidigare om den låg lägre
jasså? tyckte man hade lärt sig redan efter ett par timmar (1.6F -08)
hehe men varför har man den så högt finns det någon anledning
dom har säkert någon anledning för tekniskt sett väljer dom ju var den ska "betta" men förmodligen vill majoriteten ha det så eller så är det inget som gnällt till vw ännu, man vänjer sig men det kan vara träligt när man ska finlira vid tex fickparkering...
du får vänja dig. Det är ett hydraliskt kopplingsystem och där tar dom flesta långt upp. läget går ej att justera, När du trycket ner kopplingen så åker en kolv in som bildar tryck sedan så för att kopplingen ska dra så måste du släppa tillbaka den helt.
trivs du inte med bilen så byt till en annan. Det ska inte ta mer än några timmar att lära sig köra sin nya bil annars så är det inte rätt bil för dig