Hej jag har kollat lite sj när jag hade en Peugeot 206 RC och det skulle inte vara billigt, bilen är inte byggd att klara av det tryckte fick jag rådet.
Men om man tänker att bygga en turbo i en peugeot 206 GTI som har (136+- hk) orginal får man räkna med att ta bort hela motorn fixa allt från början, sen finns det också problem hos besiktningen.
inte säkert att dom godkänner detta bygget. men jag är inte inne på hur det funkar med "ombyggnad fordon".
Men säg att du lämnar in den till en firma som fixar detta kan man nog räkna med att det kommer sticka iväg till 100.000 - 150.000 om du köper alla grejer sj för arbetet är inte billigt. Annars kan nog räkna på 75000 - 100.000 kr till.
ang Mattlacken har jag sj kollat upp lite vad det kan kosta och jag har fått fram lite priser om jag skulle lämna in den på lackeringen och hämta den några veckor senare hade det kostat mig 50.000 kr
men tar jag bort alla detaljer på bilen dörrar, huv, framspoiler, baklucka, alla rutor m.m går det på 30.000 (ca)