dom köper jag från kina för $38 / kit... suck, lättlurat folk!
haha och det ska man tro på!!!
tror inte dom bli lurade av dig dock!
Sen köper iofs alla märken sina grejer från kina ! Borde ju du veta isåfall!? haha
Varför skall du snacka skit om mig? Säger jag att jag köper för det priset så gör jag det, vad har jag för anledning till att ljuga?
DLS tillverkar tex i Kina och Korea, Kicker i Kina, Rockford i Kina, AL Audio i Kina, Soundstream i Kina, Infinity i Kina osv... Detta gäller dock endast slutsteg, komponent och koaxialhögtalarna. De tyngre basarna tillverkas vanligtvis i USA, Canada osv. Detta pga kineserna inte klarar av de stommarna som tex MTX, Kicker, orion, mfl.
Nu tar jag hem enbart Audiopipe då dessa tillverkar allt i usa och har väldigt hög kvalité. Men tar hem andra märken om efterfrågan finns.
Så trött på folk som säger att ett märke är bäst då de flesta märken har motsvarande prylar i de flesta tävlingsklasser. Nästan alla märken är likabra, för kollar man i 1000kr+ i prisklass så håller dem flesta hög kvalité.
Såvitt jag vet så har DLS ALDRIG och kommer inte att ha tillverkning i Kina. Däremot Taiwan och Korea ja.
Dock håller jag med dig att de flesta märken håller hyfsad klass närman kommer över 1000-strecket. DOCK finns det undantag år båda håll, vissa är mindre bra och andra bättre.
Och btw... Audiopine SER ut som ett Kinamärke....dessutom finner JAG det oseriöst att inte ens ha specar ute på sidan över sina högtalare. Bara PDF:er med kataloger..... Känns lite MDS över dem om jag får säga min mening.....snygga förpackningar, snygga brudar i häftiga bilar
dra på skiten där me lite effekt o se hur länge de håller. biltema spelar fortfarande bättre:
Och du har vad som referens? Lyssna sås ska du se att det ej stämmer
Kan LOVA dig att dom inte gör det..
jag menar hur kan du skriva så när du ej lyssnat på dom? du bara vet eller? Bara där är ju ett bevis att du bara inte gillar MDS och därför skriver så..
dra på skiten där me lite effekt o se hur länge de håller. biltema spelar fortfarande bättre:
jag menar hur kan du skriva så när du ej lyssnat på dom? du bara vet eller? Bara där är ju ett bevis att du bara inte gillar MDS och därför skriver så..
Mvh// M
Jobbar inte du med att sälja MDS??? Lite färgad kanske?? Har du provat några andra prylar någon gång? Finns sååå mycket bättre grejjer i dem prisklasserna MDS ligger.
Mvh// M
hehe nope jag har ej lyssnat på dom..för jag vet att för 1000kr så får ja bättre skit nån annanstans.. kina korea va de nu än kommer ifrån i dont give a fuck.. men en sak vet ja att de möjligen låter okej,men mata me lite power så får vi se hur länge de håller:P har haft deras bästa serie för flera år sedan,5.25" koaxialer o 6.5" diskanterna small o talspolen brann o gud vet va ,,o då gav ja inte dom såå mkt effekt ens..spela knappt 80hz på delning
MIN referens är mkt dålig skit som o jämföra tex i samma pris klass mds,dls,hertz osv..mm va väljer man..
Senast redigerat av pattilatti2 (18 november 2008)