2489
Sök

Projekt: NJ_'s Ford sierra 4x4 (cossie replica) Just Nu: de du ;)

2 118 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
_Fredrik skrev:
Kommer att bli riktigt snygg med de nya fälgarna sedan wink Kämpa på bara tongue

tackar tackar smile

D.i.l.l.i.g.a.f

NoFuckNoRide
474 Inlägg
9 september 2008
tog de lång tid att bytakoppling ? kännssom jag behöver byta min o vad kostade delarna ?

Sug Performance Club

2 118 Inlägg
10 september 2008
Trådstartare
Sierra_Greken skrev:
tog de lång tid att bytakoppling ? kännssom jag behöver byta min o vad kostade delarna ?

jag köpte kopplingssatsen för 1196 med en liten rabatt, ord.pris 1300kr tror jag de va, svårt att säga hur lång tid det tar. allt från kanske 2h till 2dagar beroende på kunskap och tillgång till bra grejer.

D.i.l.l.i.g.a.f

2 118 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
Någon i närheten av Piteå som har en spolarvätskebehållare till salu ? smile

D.i.l.l.i.g.a.f

12 086 Inlägg
24 november 2008
Oj spännande smile
Sj länge velat ha en 4x4 men de slutar alltid med en vanlig rwd tongue

Men hade de inte varit lättast att köpa en Sierra med fräsh kaross och bytt grejorna, hålla på o rostlaga en Sierra låter både dyrt och jobbigt tongue

Keep up iaf!

NJ_ skrev:
Sierra_Greken skrev:

jag köpte kopplingssatsen för 1196 med en liten rabatt, ord.pris 1300kr tror jag de va, svårt att säga hur lång tid det tar. allt från kanske 2h till 2dagar beroende på kunskap och tillgång till bra grejer.

Nja, 2 dagar? wink
För mig tog de 3h att byta på Sierra.
De knöliga för mig va demontering/montering av avgassystemet samt att jag inte hade så bra ögonmått när jag skulle skjuta i lådan igen tongue
Senast redigerat av JapMax (24 november 2008)

Sök