ska kanske köpa en kompis steam account, men jag undrar en sak om det. kostar det? det e 13 spel "i" accountet. typ alla cs och half life m.m. men om jag bara instalera cs source och 1.6 kommer det att kosta för mig då?
ska kanske köpa en kompis steam account, men jag undrar en sak om det. kostar det? det e 13 spel "i" accountet. typ alla cs och half life m.m. men om jag bara instalera cs source och 1.6 kommer det att kosta för mig då?
tack på förhand:)
ps! hoppas ni förstog vad jag menade
Du kan få ett acc av mig, har lagt ner cs för länge sen.
tack på förhand:)
ps! hoppas ni förstog vad jag menade
Du kan få ett acc av mig, har lagt ner cs för länge sen.
vad har du för spel då? och jag ska ge 150 för hans acc och jag ska installera alla cs.
va heter du på css? spelar de också haha heter "Stolpskott" när ja spelar
var nog 1 månad sedan jag spelade sist, men brukar du spela på Killerinstinct eller Sweden 100mbit? vet att ibland så är det inne någon som heter stolpskott och är hyffsat bra
va heter du på css? spelar de också haha heter "Stolpskott" när ja spelar
var nog 1 månad sedan jag spelade sist, men brukar du spela på Killerinstinct eller Sweden 100mbit? vet att ibland så är det inne någon som heter stolpskott och är hyffsat bra
haha man har väll sina ljusa stunder jo sweden 100 mbit har ja spelat på ibland, men brukar spela på radicales eller theonlyone också får komma in där och spela nån dag