2955
Sök

Eftersnack angående "buskörning" på halkbanan i Eksjö 15/11 -08

346 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
#1
ja vi blev inte så många bilar som vi hade hoppats på tyvärr tror vi var 6 bilar som körde men grymt kul hade vi, blöt asfalt och breda galna ställ smile..men nu såg jag i den andra tråden jag hade skapat ("buskörning" på halkbanan i Eksjö 15/11 -08) att det tydligen var fler som hade varit intresserade så jag ska skärpa till mig och lägga upp det i god tid och försöka fixa fram en liten skiss på hur banan ser ut tills nästa gång vi kör och hoppas det blir bättre uppslutning tills nästa sommar även om det inte är en jätte stor bana, men finns det intresse så kan vi troligen hyra Eksjö-s nya halkbana till ett betydligt högre pris ioförsig men blir vi många som kör och alla kan tänka sig betala en slant så ska det nog gå runt, det är den som dom kör halka med lastbilar/buss och där får det plats en del bilar smile men det blir isåfall tills nästa sommar/vår men troligen blir det lite vinterkörning på gamla halkbanan innan dess men jag skriver tid och lite fakta när det är dax för den dagen smile M.v.h Tobbe

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

108 Inlägg
25 november 2008
#2
Ja om ni håller er med kördugliga bilar så är det okej ..  wink mvh


typ..eh..va?
582 Inlägg
25 november 2008
#3
Wooot, detta hade jag inte hört talats om...ville ju oxå va me tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

346 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#4
Roz-104 skrev:
Wooot, detta hade jag inte hört talats om...ville ju oxå va me tongue
ja det är bara kolla in i forumet ibland så får vi se när de blir dax igen :9

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

346 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#5
SKytrax skrev:
Ja om ni håller er med kördugliga bilar så är det okej ..  wink mvh
jodå de finns en del kördugliga bilar som piskar rätt bra smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
26 november 2008
#6
detta hörde inte jag heller yikes ville juuh komma me tongue varna nästa gång ni har de tongue


121 Inlägg
27 november 2008
#7
Prenumeration tillagd smile


346 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#8
ja de kan vara värt att prenumerar på denna tråd om man vill vara med nästa gång smile kul att det verkar vara fler som är intresserade oxå

Pontus81 skrev:
Prenumeration tillagd smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

25 Inlägg
1 december 2008
#9
Jag är intresserad också!!! smile

Tänkte köra lite med min bmw 325 he he
Senast redigerat av pappan1979 (1 december 2008)



Sök