o fortfarande så kommer de funka om du gör som folk rekomenderar.
större säkring till fetare kabel.
rätt inställt på steget o lågnivån i rätt kontakter på hu o steg.
att de bröt på ditt förra system beror o på att säkringen är för klen men du verkar inte ta åt dej av de..ditt steg/basar drar ström/ampere..
har du 60amp så äre ca 600w understryket..me förluster osv..plus övrig el i bilen,
sitter du o skriver o inte testar /felsöker så löser du ju mkt av o klanka ner ideer folk har.
har du hz delade på 110hz så good for u--då spelar basen/arna..alla toner fram till det.
så har du ett fram system va delar du det på?
det samma med baksystem,du inser att de blir en cirkus av olika delningar,men de är din bil..
rekomendationen är ju som oftast lyssnings hz 55-80hz...
du kör på 110 för du vill känna den lite rappare,men fortfarande spelar basen inte rappare,elr hårdare,de är va dina öron uppfattar,
men en bas kan spelas i omfång av 18hz/400hz men de blir nästan in på mellan register omfånget:P
för att du ska va helt på den säkra sidan.
om du nu har 21mm2 kabel till ström släng på en MINST 80amps säkring men den kommer nog inte heller palla.
om du nu har mkt strömförbrukare i bilen..
kolla så du verkligen har rätt inställt lågnivåkablarna,samt remoten.på steg och HU
och har du inte råd o köpa en säkring på 80amp så kan ja posta en till dej..du kan tom få en anl på 100amp om du e snäll
och man delar faktiskt ett fram system på 60-125hz oftast
10amp =125w ungefär..
så räkna ut va du har i förbrukning o va din generator producerar:)