Gas C1 monoblock steget är riktigt fett faktiskt, 1000 watt i 2 ohm, 1500 watt (?) i 1 ohm! Låter bra också för den delen.
Samma grund som tex. Mutants, Carpower och Tec's serie. Grundkonstruktionen på de stegen kommer från Cliff Designs efter att de blev kinauppköpta. Bara så du vet
men dom e bra
Har jag sagt ngt annat? Visst finns det steg som låter bättre än dessa...men då får man ju gå upp i pris med.
Låter som att du bestämt dig för att "gå upp" ett steg till ifrån GAS, MDS m fl. Annars kan jag tips om Totalljuds US Blaster basar. Riktigt bra tryck för en vettig peng!
Samma grund som tex. Mutants, Carpower och Tec's serie. Grundkonstruktionen på de stegen kommer från Cliff Designs efter att de blev kinauppköpta. Bara så du vet
men dom e bra
Har jag sagt ngt annat? Visst finns det steg som låter bättre än dessa...men då får man ju gå upp i pris med.
visst e de så.. men ja tycker C2 steget låter riktigt trevligt
men dom e bra
Jepp, verkligen prisvärt, kan inte tänka mig att ett te x sinus live A1500 har mycket att komma med i jämförelse..
hade förut 4st gas metal 12", och dom funkade mkt bra för det priset. plågade dom basarna rätt bra, med dom dog inte
så mitt svar är ja, GAS är prisvärt. men eftersom du haft STS och MDS förut så ska du inte förvänta dig något underverk ifall du köper nåt billigt GAS kit..
Jepp, verkligen prisvärt, kan inte tänka mig att ett te x sinus live A1500 har mycket att komma med i jämförelse..
Tittar man under locket samt lyssna på ljudet ur stegen så förstår man priskilnaden. Men Sinuslive lämnar ca 1000W är det är bra för de pengarna om man bara tittar på det.
hade förut 4st gas metal 12", och dom funkade mkt bra för det priset. plågade dom basarna rätt bra, med dom dog inte
så mitt svar är ja, GAS är prisvärt. men eftersom du haft STS och MDS förut så ska du inte förvänta dig något underverk ifall du köper nåt billigt GAS kit..
Ja dem där metal 12" var helt ok för pengen, körde på rätt bra med dem jag också men dom höll, ändå tills hela bilen brann upp men ja.. Men säljs dom nu för tiden?
Dem finns inte kvar i längre..Har hört att det skall komma nya. Vet ej när dock. /GW
Faniskogen skrev:
vw_performance skrev:
Ja dem där metal 12" var helt ok för pengen, körde på rätt bra med dem jag också men dom höll, ändå tills hela bilen brann upp men ja.. Men säljs dom nu för tiden?
jag tycker personligen att du ska satsa på ett par carpower 12"..har en polare som har de i en special byggd blåd till en 850 å de ölåter fan så gött(bas)..tycker du ska ta kontakt med bertilssons audio!
håller med. Carpower låter bra och är prisvärda
håller med carpower är prisvärda grejer.. har hört blackbass å den billigare model (kommer inte ihåg namnet) riktigt bra tryck i dem!
Nu kan ni sluta tjaffsa om GAS och allt, har redan köpt mig bas och steg Vart Rockford, basen heter P1L212 och steget heter P5002. Kan säga att ja basar ifrån dom flesta av mina polare nu Basen e 2st. 12" Bild kommer på allt när ja har städat bagage och fixat min nya matta där
Nu kan ni sluta tjaffsa om GAS och allt, har redan köpt mig bas och steg Vart Rockford, basen heter P1L212 och steget heter P5002. Kan säga att ja basar ifrån dom flesta av mina polare nu Basen e 2st. 12" Bild kommer på allt när ja har städat bagage och fixat min nya matta där
Gratulerar till ett lyckat köp!
Ja med rockford kan jag väll inte tänka mig att du kommer bli missnöjd om allt nu blir bra installerat. För det har man ju nästan bara hört positiva saker om:) ser fram emot lite bilder!