3449
Sök

Finns det några festival folk här?

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
Är de några fler än jag som ska till borlänge/peace and love festivalen 09? skulle va kul och snacka lite med några bilintresserade också smile

DFFL
9 020 Inlägg
18 december 2008
Verkligen inte.
Att sova i ett smutsigt tält på en gigantiskt lerpöl i regn och dynga medans någon står och pissar på sidan av tältet är inget som lockar mig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
18 december 2008
Ja. Fast inte Peace and Love. Sweden Rock och Hultsfred möjligen.

85 Inlägg
18 december 2008
Musikfestival har jag alldrig varit på...
Men Gatebil Norge däremot... det är grymt!

I´m a Gubbe !

245 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Verkligen inte.
Att sova i ett smutsigt tält på en gigantiskt lerpöl i regn och dynga medans någon står och pissar på sidan av tältet är inget som lockar mig.

Det enda rätta du lyckades med var att nån pissar på tältet som jag har upplevt iaf. Sen sova i tält är väl inte de roligaste men de är sånt man får leva med om man vill ha roligt.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 december 2008
Peace and love låter som en bögig hippiefest. smile

Jag var på sweden rock för massa år sen, men då hyrde vi en fet husvagn så man slapp tält-äcklen. Det var rätt klockers, ha kyl, värme, rinnande vatten osv. Bra skit!
Senast redigerat av FL3JM (18 december 2008)

200 Inlägg
18 december 2008
Hultsfred Bokat!

245 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
haha jo de kanske låter som de, men förra året när jag va där så va dom bästa banden (enligt mig) sex pistols, clutch, hellacopters, in flames osv så de är inte bara en musikstil perfekt för mig som lyssnar på de mesta. Har varit på hultan och bullret också. men P&L med 30000pers på campingen slog de mesta måste jag säga.

712 Inlägg
18 december 2008
Va på Hultsfred när jag var "yngre"..  Bäst då var nog Limp Bizkit samt Rammstein.. Är dock ett helvete om det är dåligt väder. Dock känns det mest som det bara är fjortisar på Hultan..
Wacken vore roligt att prova på annars.. tongue

245 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
Wacken är nåt jag också är sugen på faktiskt. skulle va fett o dra dit!

Sleeper
3 084 Inlägg
18 december 2008
Jajjebock smile klart man ska sova i tält det är ju på tältcampingen det är ös! fara på festival i husvagn är ju tecken på att man börjar bli för gammal tongue
Men i år hoppas jag på hoj till wacken och 3:e året på swedenrock sj klart. Sen kanske det blir Gates of metal också. Men får se hoppas inte wacken inträffar samtidigt bara.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök