3505
Sök

Vad är haken med MrSvennson.se Auktioner?

9 108 Inlägg
27 november 2008
Det kanske är något för Chrizz att sätta igång med en konkurrent roll

615 Inlägg
27 november 2008
MilleN skrev:
Smart affärsidé må jag säga smile Har reggat mig och använt dom buden man får gratis (fick 2 direkt och 3 efter en dag) och det är inte lätt big_smile Det bästa är nog att bjuda flera gånger i rad (med någon emellan givetvis) på en auktion så att folk blir trötta på en och ger upp, men likt förbannat kommer det in någon annan när det är ett par sekunder kvar smile

De som budar med bara några sekunder kvar är oftast de som har satt budvakter, då budar datorn automatiskt så många gånger du sagt åt den att buda, men enbart om någon budar över förståss. Det tycker jag tyvärr är lite tråkigt med sidan, det blir liksom inte riktigt samma sport att buda hem något hmm

Let's stance!

2 Inlägg
5 december 2008
Har börjat dyka upp rätt många såna här sajter nu.
Men mrsvensson.se är nog den jag skulle lita minst på efter allt jag läst och hört kring dem och dess ägare.

Då tipsar jag hellre om en-krona.se som iaf inte är några konstigheter med.

Även sett en ny sida som ska öppna snart, http://www.bidtime.se
dem ger bort en gratis biobiljett när man blir medlem.

Kostar ju inget att bli medlem så wink

12 086 Inlägg
5 december 2008
Palla tongue den där mazdan har legat ute sedan 11 november.
Rena idiotin att buda nu, bättre o vänta tills budet stigit en bra bit till.
Frågan är hur länge tongue Det är ju troligen ett visst antal människor som budar på bilen, och de avtar nog dag efter dag.

Det är ju rena lottot vafan, lägga ner hundratals kronor och chansen att man väl vinner är ju pinsamt låg. Spec med den där autobudfunktionen.. fifan man måste ju va lättlurad om man hänger där och budar hela dagarna tongue
Senast redigerat av JapMax (5 december 2008)

12 086 Inlägg
5 december 2008
mrstrutnisse skrev:

Den sidan verkar ju vettigare såhär första ögonkastet, 5kr budet och vinnaren får alla budpengar tillbax!

Mästare
2 947 Inlägg
5 december 2008
Jag läste inte igenom tråden men dem tjänar pengar på buden som kostar pengar att lägga iallafall gjorde en annan sådan site det.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

2 Inlägg
7 december 2008
JapMax skrev:
mrstrutnisse skrev:

Den sidan verkar ju vettigare såhär första ögonkastet, 5kr budet och vinnaren får alla budpengar tillbax!

Jo, dock höjs det ju med en krona i taget istället så blir lite dyrare på den punkten istället,
men den sidan kör iaf helt rent spel.

249 Inlägg
7 december 2008
Tror inte dom här budsidorna kommer överleva så länge till.. snart har alla provat det och insett att man måste spendera en väldigt massa pengar för att få en rimlig chans att vinna..

38 Inlägg
7 december 2008
85an skrev:
Tror inte dom här budsidorna kommer överleva så länge till.. snart har alla provat det och insett att man måste spendera en väldigt massa pengar för att få en rimlig chans att vinna..

iförsig sant...  men dom behöver väl inte överleva så länge heller för så mycke som dom tjänar per "pryl" så är dom snart mång miljonärer hela bunten!
grymt smart kille som kom på den där affärs iden!

6 Inlägg
19 december 2008
Men funkar gör det ju smile Jag vann ett Playstation 3 - RacerPack för en kvart sedan.

6 Inlägg
19 december 2008
Hittade en till sida nu www.5ore.se

9 108 Inlägg
19 december 2008
zerocool12c skrev:
Men funkar gör det ju smile Jag vann ett Playstation 3 - RacerPack för en kvart sedan.

Grattis, du startade ju precis en tråd om att det verkade otroligt att man skulle kunna vinna ett PS3 etc. La du ett bud direkt efter det eller? tongue

DFFL
9 020 Inlägg
19 december 2008
zerocool12c skrev:

Din egen sida garanterat, förövrigt jävligt dålig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

6 Inlägg
19 december 2008
Jag köpte ett budpaket med 10 bud och vann på 8 lagda bud nyss

MilleN skrev:
zerocool12c skrev:

Grattis, du startade ju precis en tråd om att det verkade otroligt att man skulle kunna vinna ett PS3 etc. La du ett bud direkt efter det eller? tongue

6 Inlägg
19 december 2008
Vadå min sida?? Vad menar du.. Det var inte där jag vann ju. www.5ore.se hade ju inte startat än tydligen
FireTraXX skrev:
zerocool12c skrev:

Din egen sida garanterat, förövrigt jävligt dålig.

Sök