e riktigt bra .. använt den som finns å köpa på biltema.. e perfet på välvda bakrutor oxå... kan få ta nagellack i kanteran för det har en förmåga å vilja lossan efter ett tag pga värmen i bilen..
e riktigt bra .. använt den som finns å köpa på biltema.. e perfet på välvda bakrutor oxå... kan få ta nagellack i kanteran för det har en förmåga å vilja lossan efter ett tag pga värmen i bilen..
Men va e de som gör att de sitter fast dom det inte är klister?
om du ändå ska sätta solfilm så är det lika lätt med "vanlig" solfilm. du måste ju ändå strycka ut den där det blir samma jobb, men vanlig sitter bättre, du ser även ut bättre när det är mörkt ute
Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång
solarplexius e typ samma sak fast inte film utan plexiglas
jo men solar plexus e ju bara så gay! Fördelen med den avtagbara filmen är ju att den går att använda igen.. Så när polisen stoppar mig för mina tonade framrutor kan jag sätta på filmen igen nån timme senare
solarplexius e typ samma sak fast inte film utan plexiglas
jo men solar plexus e ju bara så gay! Fördelen med den avtagbara filmen är ju att den går att använda igen.. Så när polisen stoppar mig för mina tonade framrutor kan jag sätta på filmen igen nån timme senare
om de är en 700/900 är de inte alls svårt att byta framrutorna. (för bes)
Jag har satt biltemas film på många bilar, tycker den funkar hur bra som helst. Mycket lättare att sätta dit också då man inte behöver stressa som en tok. Nackdelen är ju att den bara finns i typ ultra mörk
Jag har satt biltemas film på många bilar, tycker den funkar hur bra som helst. Mycket lättare att sätta dit också då man inte behöver stressa som en tok. Nackdelen är ju att den bara finns i typ ultra mörk
Mattzz0n, hur har du fixat me kanterna å så? menar då där uppe på fönster!
Mattzz0n, hur har du fixat me kanterna å så? menar då där uppe på fönster!
Oftast så brukar man bara dra precis efter rutkanten och kanske sätta lite nagellack ifall det behövs. Annars får man kapa en halv cm eller nånting sånt. Då brukar det hålla