3556
Sök

Hur billigt kan man få det igentligen?

16 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Om kesler provar att läsa mitt första inlägg så är det mest för en massa skitsnack och flum runt om allt som är bilar.

Menade inget illa om din volvo tedde men en inställning av en verkstad behöver inte haft kostat så mycket.

FreddeK
23 december 2008
Klagar på allt som inte fyller funktion, mening och samband. Din rubrik suger och du borde läsa reglerna innan du postar i forumet!

16 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Haha tror bestämt jag lagt det under rätt rubrik? kan ha fel dock.

Du har helt rätt den fyller ingen funktion, har ingen mening, och har inget samband alls med någonting smile Tack för att du påpeka det som jag hade som mening med denna tråden

3 295 Inlägg
23 december 2008
men vad handlar allt om egentligen? varför är jorden rund? bajsar björnar verkligen i skogen? vart ligger landet där dom böjer bananerna? god jul på dig.. wink

1 079 Inlägg
23 december 2008
Vincent_S40 skrev:
Tjena tongue

Fundarade lite. SKa ha nytt avgasystem from downpipe och bakåt, nytt filter, nytt chip och ny lack....

Är själv byggare så käner en del inom allt NÄSTAN... Fixar allt vid sidan av förutom detta förbannade chip... tongue Kanske inte ska klaga på just att jag faktiskt måste skaffa detta vitt.

Har summat allt någotsånär...

Avgasystem... 4000 för material 500 för svetsandet

Filter... va då 700 spänn?

Chip (autotech) 5000 spänn

Ny lack... 5000 spänn

plus minus lite.. shit skull ha satsat på detta inna jag pressa den orginal så skiten gick åt helvete tongue

för nu ligger jag med en rep kostnad på typ 13 000 för att skiten ska kunan rulla igen tongue

Vad har folk lagt på sina bilar? Ta upp lite allt möjligt. Menar det är ju inte så att så fort någon berätta "wow köpte denna" så kommer ju självklart priset upp också och det ska ju vara billigare än in näste? inte sant?

Idiot. Betala skatt som alla andra.

16 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Haha tja du om va du vill tongue jag har varit en hel del på träffar och hört människor snacka om så konstiga saker så att man knappt kan hålla sig för grin smile "Jag har den där ICn och får ut så mycket av den utan att ha chippat" till "kan man wheela på framhjulen?" typ. Tycker det är skitskoj att läsa och höra folk och jag dömmer ingen för vad dom säger varesig det är sant eller inte. Livet är för kort för sådant men det verkar dra till sig vissa som bara inte kan sluta vara tråkiga och ha dumma inlägg om va dom gör här? Som att en annan skulle veta eller va då? tongue

God jul och gott nytt på dig med tongue

16 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Haha titta en till. Fan lär känna människor istället. Klart är man surmulen hella tiden så kanske ingen vills nacka? tongue Vist rör det sig om större summor kan jag hålla med dig. Men det mesta är mellanhandels pengar när dom gör saker. Vill jag ha rör så går jag till en som gör rör inte till en som säljer. Då ska han ha sin bit också.

356 Inlägg
23 december 2008
Får jag bara fråga vad meningen med den här tråden är? Inte för att vara spydig eller nåt, men jag har helt enkelt inte fattat det bara :p

16 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Haha den har ingen mening. Har du någonting helt värdelöst och inte alls sammahängande så varsågod tongue Går bra med seriösa inlägg också men kanske finns bättre trådar till det wink

Mmm maten klar tongue

3 650 Inlägg
23 december 2008
asså sorry vincent, men dina inlägg e grymt svåra att läsa, man fattar liksom nada..verkar som om du e stoned lr nåt..
Senast redigerat av Kesler (23 december 2008)

356 Inlägg
23 december 2008
Idiot-tråd med andra ord.

264 Inlägg
23 december 2008
Freddeponken skrev:
kass rubrik och flummig tråd...

ja

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
23 december 2008
Vincent_S40 skrev:
Menade inget illa om din volvo tedde men en inställning av en verkstad behöver inte haft kostat så mycket.

nej då jag förstår hur du menar wink men är man bilmekaniker så är man inte så förtjust i att lämna iväg sin bil om du förstår hur jag menar smile eller inte en så pass gammal bil iaf. jag skulle ju egentligen ha kopllat in ett MS sprut men då det inte fanns pengar vid det tillfället så blev det inte av. och jag såg ingen annan utväg än att sälja den. behövde en bil man kunde köra med varje dag och det gick inte med den.

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

629 Inlägg
23 december 2008
Så som jag har fattat "tråden" så handlar det om vad saker och ting har kostat under tiden man har haft bilen?

16 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
_tedde88_ ah okej tongue ja det kan jag förstå tongue Hade inte låtit någon annan plåta mitt hus när jag själv kan göra det ^^

Koka lite om vad du vill. Men ja det började med det där. Gjorde den mest för skojs skull och dom i början var verkade ha skoj. Men men se som det kan gå?

Sök