3194
Sök

Toyota supra högerstyrd

58 Inlägg
28 maj 2006
Trådstartare
Hej.
Är nu i köptankar på en supra men alla är ju höger styrda. är det möjligt att göra om dom till vänster styrda? nån som har gjort de?

BMW Bara BMW

1 231 Inlägg
28 maj 2006
Visst är det möjligt.. men är det värt det? Kostar ju en del. Vad är det för fel med högerstyrd annars?

Mitt projekt: Evo III

Type R
368 Inlägg
28 maj 2006
o alla är inte högerstyrda...

Honda is the shit!

58 Inlägg
28 maj 2006
Trådstartare
Nej det är inget fel med högerstyrda bilar men tänkte att man kanske får mer när man säljer den sen och för att det blir lättare att köra om och så.alla är inte höger styrda heller men dom jag är intresserad av är högerstyrda sad . har kollat runt men hittar ingen krockad med v'änsterstyrning som man kan köpa inredning av. från vilken bil skulle man kunna klämma in inredning?

BMW Bara BMW

9 108 Inlägg
28 maj 2006
Du vänjer dig allt vid högerstyrt efter ett tag!

Fiat Coupe 16vt
71 Inlägg
28 maj 2006
HammarHank skrev:
Nej det är inget fel med högerstyrda bilar men tänkte att man kanske får mer när man säljer den sen och för att det blir lättare att köra om och så.alla är inte höger styrda heller men dom jag är intresserad av är högerstyrda sad . har kollat runt men hittar ingen krockad med v'änsterstyrning som man kan köpa inredning av. från vilken bil skulle man kunna klämma in inredning?

inredningen e väl det lättaste att fixa antar jag...inte för att jag har konverterat någon gång men man bör ju ändra en del i motorutrymmet oxå eller hur? någon som vet hur det ser ut i en Supra...

Gör det på alla fyra
130 Inlägg
28 maj 2006
HammarHank skrev:
Nej det är inget fel med högerstyrda bilar men tänkte att man kanske får mer när man säljer den sen

Jaa du kanske får nån krona extra när du säljer den men det kostar ju nån krona att konvertera oxå.....

58 Inlägg
28 maj 2006
Trådstartare
ja man får ju ändra i motorurmmet oxå. men det är ju inget omöjligt.tänkte ta det över en vinter.  kostar gör väll allt. men nått extremt borde det ju inte vara. klarar nog de på en 20 000 - 30 000 men ingen som har gjort de?

BMW Bara BMW

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
28 maj 2006
ska du ha en vänsterstyrd får du nog punga ut med minst 100.000 extra jämfört med en högerstyrd

Team Insane Racing

9 108 Inlägg
28 maj 2006
Men dom 100.000 får man inte om man säljer en ombyggd.

134 Inlägg
28 maj 2006
Det kjommer kostar satan att bygga om

Fiat Coupe 16vt
71 Inlägg
28 maj 2006
köp en högerstyrd som e orginal och trimma/styla/ljud den för de pengarna som du sparade på att köpa en org mot en redan modifererad samt de pengarna som du har tänkt lägga på konverteringen så kan du nog tjäna mer pengar vid försäljningen än du hade gjort med konverteringen...

Sök