Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? Men nä, jag tar inte illa upp Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT
Hur ser en bil utan kaross ut?
Tänk dig en häst-och-vagn med motor sen... Nää det är allt!
BILSPORT menar nog någonting sånt här när dom säger utan kaross:
"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
Jag antar också att du menar E36. Men om du ska byta eller inte beror helt och hållet på skicket på M3:an. Är det en nyimporterad 3,0 som gått 30 000 mil och haft 25 ägare de senaste 2 månaderna hade jag verkligen inte bytt. Men är det en 3,2a i fint skick så hade jag inte tvekat en sekund ...Hade nog bytt om det var en 3,0 i fint skick också... Men - Din bil och ditt val!
Jag antar också att du menar E36. Men om du ska byta eller inte beror helt och hållet på skicket på M3:an. Är det en nyimporterad 3,0 som gått 30 000 mil och haft 25 ägare de senaste 2 månaderna hade jag verkligen inte bytt. Men är det en 3,2a i fint skick så hade jag inte tvekat en sekund ...Hade nog bytt om det var en 3,0 i fint skick också... Men - Din bil och ditt val!
Precis, se till att kolla upp exet annars finns det en risk att du sakta men säkert får byta ut din pärla del får del. Enklaste sättet är väl att provköra ordentligt och kolla upp historiken, vägrar säljaren dig något av detta så leta vidare tills du hittar den rätte.
(ordentlig provkörning behöver inte betyda piska skiten ur bilen, men mer än ett varv i rusningstrafik)
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Skulle inte tveka en sekund på att välja en M3:a ... e46 kanske? Är hur sköna som helst att köra .. men förvänta dig inte någon snål bil direkt Lycka till
Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes
Har ägt en e46 m3 cab chippad med smg2låda.. riktigt rolig bil från fabrik! Nu äger jag en audi TT quattro.. kan säga som så att ttn.. är riktigt kvick för dom org hästarna den har från fabrik. Har kört mkt med launch control i bmwn.. sjukt bra grej alltså men lika surt är det när det blir för varmt och att smg lådan säger ifrån.. dvs att man måste vänta ett ex antal timmar,minuter innan man kan använda launchen igen.
Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.
Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? Men nä, jag tar inte illa upp Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT
Enligt vad jag såg så på tiderna så var m3 snabbare än tt quattro, och tråpdskaparen har ju en fwd med 180 häst.
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas