Kopplingen har jag inga problem med (än) men jag skulle behöva ett seröst tips på hur jag ska kunna fästa 2 lampor på min bil. Plasten känns lite tunn i stötfångaren. Jag vill inte göra något permanent som ser dumt ut när jag ska sälja bilen men jag kan gå med på små hål som kan döljas. Jag har denna plåt: http://www.jula.se/EsaImages/item/preview/602065_c.jpg
Köp plåtskruvar för bakom själva plasten har du en förstärkning alltså en plåt bit..
Köp längre skruvar till själva regskylten typ bara 5 - 10 mm längre sen skruvar du fast skylten med dom nya skruvarna med den där plåten bakom, sen tar du och drar fast själva ljusfästet med ytligare 4 plåtskruvar för att få lite extra stadga i det hela!
Detta har jag gjort på alla mina bilar och det är enligt mig bland dom bästa lösningarna för att när du ska sälja bilen så är det bara skruva dit skylten så täcker den hålen om du förstår vad jag menar
Tack för tipset men jag fegar ur. Jag låter ett proffs göra det till mig så får jag ju garanti på jobbet också. 400:- vill han ha för jobbet och det tycker jag är rimligt.
Tack för tipset men jag fegar ur. Jag låter ett proffs göra det till mig så får jag ju garanti på jobbet också. 400:- vill han ha för jobbet och det tycker jag är rimligt.
ja 400 kr var juh inte direkt en stor summa så det kan det vara värt.