2910
Sök

Bilfoto på Fotosidan.se

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
10 januari 2009
epic110 skrev:
Urkas skrev:
Noterade faktiskt igår (eller om det var i förrgår) att det fanns ett bil-forum men att det var helt tomt. Funderade på att skriva nåt där, men det kändes lite flummigt att vara först lixom. tongue
Men nu är jag iaf med i gruppen, så lär väl posta en del bilder!

Lugn du! Den har kommit igång ordentligt, det var precis när bilfoto-forumet var nytt, samma kväll blev det 3 sidor i Rigg-tråden, värt att kolla in o skriva en komentar! Ni får gärna lägga till fler ämnen att prata om, forumet är till för alla med intresse..

Just nu har vi 105 medlemar vilket betyder att vi fått 25 medlemar på typ 3 dagar, riktigt bra! big_smile

Kör på nu, vi vill ha fler intresserade.. Glöm inte att komentera varnadras bilder!

/Sebastian

Japp, var det jag noterade. Och jag är faktiskt medlem till och med! Dock har det inte blivit några bilder uppladdade riktigt än.

Whine whine!

108 Inlägg
11 januari 2009
Kommenterat mer än hälften av bilderna där nu.. big_smile

YES jag har det tråkigt idag!

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
11 januari 2009
Ansökan sänd... och jag insåg att jag nog inte varit inloggad på Fotosidan på nästan ett år... Ups... smile

// Elenor på Fotosidan smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

=)
83 Inlägg
11 januari 2009
dejjisch skrev:

Stackars alla nybörjare som fått "proffskritik" från dig (no offence), haha, tur att jag fick en snäll kommentar trots allt wink

2 079 Inlägg
11 januari 2009
Hences skrev:
dejjisch skrev:

Stackars alla nybörjare som fått "proffskritik" från dig (no offence), haha, tur att jag fick en snäll kommentar trots allt wink

Bara kul wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Golfare
349 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Hences skrev:
dejjisch skrev:

Stick to it, ja fick känna på den! lol

111 medlemar idag, riktigt bra allihop! Det är nu upplagt en tävling för samtliga, designa en avatar och en banner för poolen, vinner ni får ni en glass i sommar! wink

Forumet har tagit riktig fart, hoppas det fortsätter såhär!

/admin

361 Inlägg
11 januari 2009
då har man skickat iväg en anmällan nu då. Nu måste jag bara få tummen ur r**en och köpa mig en ny kamera då min gick sönder i höstas smile

Mvh Daniel.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)

11 Inlägg
12 januari 2009
Ansökan skickas om 3 sek.

Hej....

Sök