Hallå, jag blev för ett tag sedan administratör för en ny Grupp jag rekomenderade på Fotosidan.se. Dom gjorde gruppen och jag fick hålla i den, nu tänkte jag ta tag i den lite seriöst då den legat nere halvt som halvt! Idag har vi 71 medlemar och det är såklart helt gratis!
Jag gjorde för ett tag sedan lite smygreklam för top-notch.se, men tyvärr verkar det inte vara någon som vill lägga pengar eller sin tid på den hemsidan vilket resulterade i att den blev hackad och idag ligger nere. Nu tycker jag vi tar nya tag och lägger upp lite nya bilder på en ny server!
Gruppen är alltså inte till för att få er medlemar härifrån -> dit, utan bara för dom fotointresserade som vill ha konstruktiv kritik på era bilder! Det finns just nu 76 bilder i gruppen vad av 22 okomenterade bilder, chansen är med andra ord rätt stor att få en komentar om just din bild och hur du förbättrar dina fotokunskaper. Jag hoppas på fler medlemar och fler komentarer!
Jag själv hade tänkt att uppdatera gruppen lite med fräsha texter och banners, resten får NI hjälpa mig med - dvs bilder! Det finns även andra grupper för andra fotointressen, allt ifrån bröllopsfoton till barnfoton och äventyr!
Detta är fortfarande ingen reklam för att få er bort härifrån, utan för att komplettera så att fotografer med samma intresse kan mötas och diskutera sina bilder!
http://www.fotosidan.se/groups/bilfoto/index.htm/ Sebastian
Ps. Ni måste göra en användare på fotosidan.se och sedan gå till Bilfoto bland grupper, där ansöker ni om att få gå med. Skriv en rad om varför just du ska vara med!