den har en svart/grå färg...riktigt bra skick skulle jag säga.. den har ett litet hack i interiören eftersom tjuvar försökte sno stereon.. lite rost där bak då menar jag en yta på 3cm^2 eller nåt inga elhissar eller farthållare.. den e körd ungefär 18500mil nyligen bytt koppling och massa skit för en massa pengar bara undrar vad jag kan få för den, om det e värt att köpa en annan bil eller behålla den..
vet ej fan .. det e en GLT 16v men den har inga elhissar. seriöst dessutom står det i manualen att den har 159HK.. men jag tycker att en mazda 626 med 100hk accelerar mkt mkt snabbare har kvitto och allt för 16 år sedan... tror du jag kan få det paketet nu tror de lurade mina föräldrar som inte kunde ett skit
vet ej fan .. det e en GLT 16v men den har inga elhissar. seriöst dessutom står det i manualen att den har 159HK.. men jag tycker att en mazda 626 med 100hk accelerar mkt mkt snabbare har kvitto och allt för 16 år sedan... tror du jag kan få det paketet nu tror de lurade mina föräldrar som inte kunde ett skit
hehe tror inte du har en glt 16 vent om du blir ifrånkörd av en mazda 626 om du inte kört din motor sopslut de vill säja ,, men 18 000mil på mätaren lr va du hade e bra lite för en 740 iaf bara öppnar huven o se om du har dubbla överliggande kamaxlar och en ventil kåpa det står 16 vent på de vill säja om ja nu minns rätt men släng upp bilen på garaget så blir de lättare att säja et rimligt pris på bilen med !!