Jag har en gammal golf som jag ska göra vid till tjejen men vill ha nyare dörrar. Golfen e en II -85. Dem som sitter på e där en list mitt i dörren där rutan går upp o ner i. Så jag vill ha på nyare dörrar där hela rutan åker ner o backspeglen sitter längst fram på dörren o inte mitt på dörren vid listen....
Jag har en gammal golf som jag ska göra vid till tjejen men vill ha nyare dörrar. Golfen e en II -85. Dem som sitter på e där en list mitt i dörren där rutan går upp o ner i. Så jag vill ha på nyare dörrar där hela rutan åker ner o backspeglen sitter längst fram på dörren o inte mitt på dörren vid listen....
Vilken årsmodell kan man ta ifrån. ??
Tack på förhand.
Hej , 88årsmodeller å uppått passar perfekt har byggt om ett par nämligen,gå in å kika på mina gamla bilar å kolla in min gröna mk2 den bytte ja dörrar på samt resa bort dörrlisterna mm.Mvh En VW Tok : = )
Ok.. Tackar för detta. Har hittat ett par kompletta dörrar från en -90, helt rostfria.. Då får det bli dem då och 800 e väl inte så farligt för ett par dörrar..