Nu är det en ny fråga då bilen som sagt har rätt mycket rost
Har hört många som fått nedslag på rost i hjulhusen, men jag har bara hört om folk som fått de på dom främre hjulhusen...
På den här bilen har det rostat en del i hjulhusen bak, vet ni hur SBP ställer sig till det?? Nåt jag behöver oroa mig för??
//Jacob
Beror väl på hur mycket det är. Men jag fick nedslag på hjulhusen bak på min Nissan primera. Men det var för 7-8 år sedan.
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Beror väl på hur mycket det är. Men jag fick nedslag på hjulhusen bak på min Nissan primera. Men det var för 7-8 år sedan.
// Victor
Hmm, aj då... Inifrån bagaget så ser man ju ut när man plockar bort innerpanelen. Men det beror mestadels på skärmkanten som har rostat bort en del...
Och det här är det enda kom jag på nu som man ser igenom... Och det har ju gått igenom tidigare år då den sett ut såhär rätt länge (iof inget man kan förlita sig på).
Och det här är det enda kom jag på nu som man ser igenom... Och det har ju gått igenom tidigare år då den sett ut såhär rätt länge (iof inget man kan förlita sig på).
Se det ifrån denna sidan. Där så har du en ypperlig möjlighet att lära dig att svetsa..
Och det här är det enda kom jag på nu som man ser igenom... Och det har ju gått igenom tidigare år då den sett ut såhär rätt länge (iof inget man kan förlita sig på).
Se det ifrån denna sidan. Där så har du en ypperlig möjlighet att lära dig att svetsa..
Hehe, precis Lär bli mycket svetsövningar på den här bilen
På tal om silvertejp och skärmar så såg jag en gång en Plymouth Valiant med fasttejpade skärmar, naturligtvis med silvertejp. Var rätt komiskt faktiskt.
En signatur är en liten text som inkluderas i slutet på dina inlägg i forumet.