Du kan ha 225, dock kommer fälgen att gå långt in, och däcksidorna vara bra mycket längre ut än fälgen. Dessutom är det billigare med lite smalare som typ 195, dock vet jag inte vad du strävar efter. Har du fler frågor ang däck & fälgar är det bara att skriva. m.v.h erichson
Du kan ha 225, dock kommer fälgen att gå långt in, och däcksidorna vara bra mycket längre ut än fälgen. Dessutom är det billigare med lite smalare som typ 195, dock vet jag inte vad du strävar efter. Har du fler frågor ang däck & fälgar är det bara att skriva. m.v.h erichson
okej.. ska vara rejält med gummi:) blir typ 75 profil
får jag fråga vad det ska vara till? eftersom du ska ha 75 profil:)?
får jag fråga vad det ska vara till? eftersom du ska ha 75 profil:)?
ne ska ta mej fram utan å behöva tänka på att fälgarna lr bilen tar i
Det är 'min' bild Har tyvärr ej fler.. men just det där däcket såg rätt bra ut. Nästan rakt längs med fälgen, Continental ContiSportContact 3. Ser ut ungefär som en bekant som kör Dunlop Sport...nånting.. 215/45 17 på likadana fälgar.
Har två stycken gamla Pirelli P Zero 225/45 17" på nu, syns på den bortre fälgen. Dom gav ett bredare intryck:
Närmast är nog Bridgestone Potenza nånntingnånting 215/45 17"
Bättre än ingen bild kanske. Ser ju lite hur det ser ut iaf, kanske inte det som efterfrågades men är väl relaterat iaf
Det är 'min' bild Har tyvärr ej fler.. men just det där däcket såg rätt bra ut. Nästan rakt längs med fälgen, Continental ContiSportContact 3. Ser ut ungefär som en bekant som kör Dunlop Sport...nånting.. 215/45 17 på likadana fälgar.
Har två stycken gamla Pirelli P Zero 225/45 17" på nu, syns på den bortre fälgen. Dom gav ett bredare intryck: http://www1.garaget.org/gallery/archive … 67vrz0.jpg Närmast är nog Bridgestone Potenza nånntingnånting 215/45 17"
Bättre än ingen bild kanske. Ser ju lite hur det ser ut iaf, kanske inte det som efterfrågades men är väl relaterat iaf