3615
Sök

Angeleyes Golf vr6?

4 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
Tja!
Ska köpa lysen till in goffe nu och har lite svårt att bestämma mig för vilka jag ska köpa av dessa två?:

Skulle uppskatta lite kommentarer om vilka ni tycker jag ska köpa smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/82449/322468_law0dy.jpg

82 Inlägg
22 april 2008
Dom till vänser:D

Saabvilde!
1 708 Inlägg
22 april 2008
Skulle med ha valt dom till vänster! : )

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Thorssa
22 april 2008
Angeleyes tycker jag är fjantigt på en Golf egentligen men de till höger ser bra mycket bättre än de till vänster. De till höger ser arga ut medan de till vänster ser förvånade ut eller nåt...

VW-nörd?
4 332 Inlägg
22 april 2008
Instämmer med föregående, höger def.

101 Inlägg
22 april 2008
jag skulle vilja börja med att lägga en varning för stytun.se
Jag hadlade baklampor till en bmw e36 därifrån.
När jag fick dem va de trasiga. stytun skyller på posten och fråntar sig allt.
Går till posten och de nekar helt eftersom det inte fanns någon skada på paketet.

Jag får inga nya lampor av stytun.
Avråder alla från att handla från stytun.se
Senast redigerat av klasc (22 april 2008)

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
22 april 2008
Jag hade de till höger på min gamla golf 3a, grymt snyggt big_smile
Ligger en bild på min sida under gamla fordon så ser du hur det ser ut i mörker.

//Edge

Avstängd
20 Inlägg
22 januari 2009
klasc: Det är tråkigt att du smutskastar oss på hela forumet. Vi rekomenderar först att kontakta posten eftersom det är dom som fraktar våra försändelser. Vi kontrollerar varan innan vi skickar den, så att vi skulle skicka en defekt vara och sedan inte byta ut den är absolut inget vi håller på med. Självklart ersätter vi trasiga varor om det ändå visat sig att varan varit defekt från början. Ta en bild på skadan och maila den till oss och sedan kan vi prata om en eventuell ersättning för detta.

107 Inlägg
23 januari 2009
Köp inga Angeleyes! Gör som jag å avvakta tills det kommer nåt nytt... Det är så tjatigt med alla angeleyes överallt. Kanske finns Devil eyes till vw 3 nu?

Cruel
23 januari 2009
Angående föregående talare: det finns på collexstyling.se

107 Inlägg
23 januari 2009
Fett mannen fett! Nu snackar vi lysen!

Sök