Pontiacsweden skrev:
Fin bil, men jag slår vad om en snickers att du inte får över 300.000kr för den.
haha en snickers, jag har fått bud på 300, han vill då ha nya bakdäck också, jag sa 310 så får han med allt, ska tänka på d tills tisdag sa han.
Sen till alla corvette c6 ägare, min polare har c6, har haft den i 5mån, tycker den börjar kännas lös, han börjar känna att de inte känns som riktig kvalite, sen blev han sur när han fick pisk av min e55, nu vill han ha en z06. En c6 jag gick och kollade på som hade rullat 7000mil, fu fan vad den såg ut, som en merca som rullat 25.000. Dålig kvalite. Men visst jag skiter i, anledningen till att jag vill ha corvette är att den är manuell, skulle gärna vilja köra lite snabb landsvägskörning, svårt med mercan med dens 750+ Nm, börjar slirra i 80 när jag trycker kickdown. Om man är lite smart så vet man att corvetten sjunker duktigt i pris, visst min amg gör det också, men en drastiskt fall på corvetten (C6).
När jag skrev ev byte corvette, så tänkte jag mig en c6 manuell, fast ej i behov av navi, z51 uttrusttning, keyless m.m. Fanns för ca 2 mån sen för 289 299 309 och alla ville ha bil i inbyte. Så missförstå mig inte, jag vet att corvetten är dyrare, fast inte alla, finns de med mindre uttrusttning.
Ja ska inte sitta här och skriva onödigheter, alla tycker inte som jag, och jag blir inte sur el så pga att ni skriver skulle aldrig byta bort en c6, eller du får max 250. Jag e som sagt tacksam för allas svar.
MVH