2687
Sök

Letar efter garage i Norrköping

45 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
Tja
Det är så att jag ska snart köpa mig min första bil, och eftersom jag inte har nått garage så letar jag nu efter ett garage antingen ett meck garage eller bara nått ställe där man kan ha bilen. Ska väll ligga på ungefär 0-500kr i hyra (ganska lite men jag har inget träd hemma som det växer pengar på sad )

jag har 0-koll när det gäller garage och grejer men kanske finns nån där ute som kanske har några tips osv tongue...

Väldigt tacksam för alla svar! smile
//krille
Senast redigerat av Krille_92 (26 januari 2009)

45 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
sätt att många lägger sina trådar i efterlyst någon som har lust och flytta smile?

3 390 Inlägg
26 januari 2009
Som sagt.. Fel forumsdel smile

Flyttar till Efterlyst.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

45 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
ah tack smile

1 397 Inlägg
26 januari 2009
att få tag i ett vanligt garage att bara ställa bilen i borde inte vara så svårt.... vilken del av norrköping vill du ha parkeringen i? Mek garage är nog svårare att få tag i

45 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
lill3bror skrev:
att få tag i ett vanligt garage att bara ställa bilen i borde inte vara så svårt.... vilken del av norrköping vill du ha parkeringen i? Mek garage är nog svårare att få tag i

Spelar inte så stor roll om jag ska vara ärlig jag bor själv i stan, men har hittat nått i haga nu nått på breda vägen letar bara efter nått nummer man kan ringa och fråga om dom har några lediga platser ;P.
men mek garage vet jag är svårt att få tag i för dom pengarna men skrev bara in det för man vet ju aldrig :p.
men som sagt spelar inte så stor roll vart det är, alla tips är välkomna smile.

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
26 januari 2009
Ska man bara ha bilen stå i flerbilsgarage brukar det finnas platser på slottsgatan i det huset Charlie's ligger, ingår nämligen garageplats med lägenheterna och alla har ju inte bil, dock kan man ju inte ringa nån utan det är hyresgästerna som hyr ut själva så man får spana lite i trappuppgången efter lappar.

- Time Attack -

45 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
NIzmO skrev:
Ska man bara ha bilen stå i flerbilsgarage brukar det finnas platser på slottsgatan i det huset Charlie's ligger, ingår nämligen garageplats med lägenheterna och alla har ju inte bil, dock kan man ju inte ringa nån utan det är hyresgästerna som hyr ut själva så man får spana lite i trappuppgången efter lappar.

Ah okej, jo det skulle räcka för ett tag, men har kanske hittat ett sådant på breda vägen Carpark AB har nått flerbilsgarage där wink men tack så mycket smile.

1 397 Inlägg
27 januari 2009
NIzmO skrev:

Du tänker nog på Ståhl's hus där.. isåfall får man kontakta Ståhl's. Vi hade vårat kontor i andra ändan mot charlies. Och det finns platser som är lediga... tror vi hade 5 platser som vi hyrde.. men nu har vi flyttat därifrån.

45 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Okej, för jag hittade, ett garage på Breda vägen i haga, Där Mekonomen's verkstad ligger, så ringde jag Carpark AB, men tydligen bevakade dom enbart det garage men dom visste inte vart man skulle ringa för att få en plats där. Är det någon som vet vilka som äger det där?. Ligger till höger om tempo.

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
27 januari 2009
Krille_92 skrev:
Okej, för jag hittade, ett garage på Breda vägen i haga, Där Mekonomen's verkstad ligger, så ringde jag Carpark AB, men tydligen bevakade dom enbart det garage men dom visste inte vart man skulle ringa för att få en plats där. Är det någon som vet vilka som äger det där?. Ligger till höger om tempo.

Jag kan se om jag kan kolla upp det, min mosters sambo har sin bil där och sa för bara nån vecka sen att det fanns lediga platser (han bytte plats för det blev lite trångt där han stod).

- Time Attack -

45 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
NIzmO skrev:
Krille_92 skrev:

Jag kan se om jag kan kolla upp det, min mosters sambo har sin bil där och sa för bara nån vecka sen att det fanns lediga platser (han bytte plats för det blev lite trångt där han stod).

Lungt hittade tele nummret! tack endå! big_smile hoppas dom bara har några platser wink

Sök