2779
Sök

var sitter USB-ingången på Pioneer DEH-P6000UB

FreddeK
25 januari 2009
Trådstartare
Hej det står att den har en USB-ingång som även läser ipod men var sitter ingången på spelaren? verkar ju flummigt om den sitter på baksidan.

Pioneer DEH-P6000UB är spelaren det gäller.

Tack på förhand. Mvh Fredrik

Amatör
193 Inlägg
25 januari 2009
Sitter på baksidan, man brukar få med en förlängning tongue

FreddeK
25 januari 2009
Trådstartare
Lasse skrev:
Sitter på baksidan, man brukar få med en förlängning tongue

Aha men var sätter man den då? måste man skicka ut kabeln någon annanstans?

32 Inlägg
25 januari 2009
ja den sitter där bak sen drar dem en förlägning frå´n usb där bak till ex handsfacket

jag har en pionner f900bt samma sak där usb i bak men sen drar dem till handsfacket snyggt smidigt smile

FreddeK
25 januari 2009
Trådstartare
aha okej tack för era svar! är den spelaren shysst då?

Saab Viggen MC Yellow
329 Inlägg
25 januari 2009
Kanonbra!! Är väldigt nöjd med min!

/Stefan

turboabstinens
442 Inlägg
25 januari 2009
Enda nackdelen är menysystemet enligt mig, gillar inte volymratten som sköter allting, även om den blir väldigt stilren då. Spelar klart och fint för en rimlig peng.

ocertifierad klåpmekare

FreddeK
26 januari 2009
Trådstartare
bluelight skrev:
Enda nackdelen är menysystemet enligt mig, gillar inte volymratten som sköter allting, även om den blir väldigt stilren då. Spelar klart och fint för en rimlig peng.

Aha vilka funktioner sitter i ratten då? Är det så att om man höjer och råkar komma åt lite hårt så kommer man in i menyssytemet? Lätt att ta sig tillbaka då, eller måste man trycka sig igenom hela menysystemet innan man är tillbaka på volymen?

hehe mycket frågor nu men jag har börjat lära mig att göra lite forskning innan jag handlar...har köpt för mycket skit som jag inte varit nöjd med.

Leg. nöt
460 Inlägg
26 januari 2009
Freddeponken skrev:
bluelight skrev:

Aha vilka funktioner sitter i ratten då? Är det så att om man höjer och råkar komma åt lite hårt så kommer man in i menyssytemet? Lätt att ta sig tillbaka då, eller måste man trycka sig igenom hela menysystemet innan man är tillbaka på volymen?

hehe mycket frågor nu men jag har börjat lära mig att göra lite forskning innan jag handlar...har köpt för mycket skit som jag inte varit nöjd med.

I "ratten" sitter funktionerna UPP/NER = Bläddra mellan eventuella föregående/nästa mappar, VÄNSTER = Föregående låt, HÖGER = Nästa låt, Tryck i mitten så kommer du till menyn.. Klicka dig ur menyn med knappen längst ner till vänster(?) på fronten.. Man behöver inte klicka sej tillbaka till "volymmenyn" igen.. tongue

EDIT: Är du inte väldigt hårdhänt så klickar du inte in i menyn så lätt, såvida du inte är hårdhänt eller byter låtar/höjer när du kör på "stötiga" vägar... wink

MVH
Senast redigerat av 740Rob (26 januari 2009)

SAAB

FreddeK
26 januari 2009
Trådstartare
740Rob skrev:
Freddeponken skrev:
bluelight skrev:

I "ratten" sitter funktionerna UPP/NER = Bläddra mellan eventuella föregående/nästa mappar, VÄNSTER = Föregående låt, HÖGER = Nästa låt, Tryck i mitten så kommer du till menyn.. Klicka dig ur menyn med knappen längst ner till vänster(?) på fronten.. Man behöver inte klicka sej tillbaka till "volymmenyn" igen.. tongue

MVH

jaha ja tack för svaret. Får nog bli en sån där maskin då. Verkar ju prisvärd och jävligt snygg!

Tack för era svar boys! mvh Fredde

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
26 januari 2009
Har man ett fack med lucka mellan stolarna i bilen så kan man ju alltid dra usb-sladden från stereon dit.

Lättåtkomligt *och* snyggt smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

23 Inlägg
28 januari 2009
enligt mig är de mycket snyggare med USB på baksidan, jag kör med ipoden och har sladden dragen så den kommer fram i ett fack som sitter under ratten på min polo så den är både dold och lätt att ta med sig..

turboabstinens
442 Inlägg
28 januari 2009
Ett tips när du ska komma in i menyn, tryck med pek- och långfingret (mitten, fuckfinger) på var sin sida utav ratten så kommer du lättare in i menyn än att trycka precis i mitten, blir lätt att man råkar byta låt eller så.

ocertifierad klåpmekare

925 Inlägg
28 januari 2009
Jag har en sån och jag e nöjd med usb uttaget bak för jag gjorde en egen hållare snyggt upp vid ljusreglagen grymt snyggt vart det

Feel The Difference

12 086 Inlägg
28 januari 2009
Problemet är inte att råka komma in i menyn, propblemet är att komma in tongue Man frå trycka så hårt så man slinter nästan, ja använder fjärren såfårt jag ska in i menyerna o krångla.

Jag har 7000UB och på min är de så iaf, men jag tvivlar på att 6000UB är annorlunda.

Ang USB så sitter den som sagt bakom, jag drog sladden till handsfacket.

469 Inlägg
28 januari 2009
jag har 5000 modellen och den har också på baksidan, de e ju inga problem för man får med en förlängare och sedan kan dem ju hantera masslagringsenheter upp till 250gb. Så om du köper ett 32gb usb minne på komplett så kan jag garantera att du inte behöver uppdatera den på ett tag:P jag kör med 8gb och det funkar kanon=)
http://www.caraudiowarehouse.com.au/cat … 6000UB.jpg
Senast redigerat av exoop (28 januari 2009)

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

Sök