3498
Sök

trimmade bilen Dom kunde inte sätta dit alla delar!!

1 853 Inlägg
1 februari 2009
740addon skrev:
för det första så bor jag i kisa 5 mil från linköping!! och inte i älvsbyn!....  sen ringde jag till dom på bvs och frågade fall dom kunde trimma min bil jag sa vad det var för bil och allt då är det väll inte mitt problem att dom inte kan utföra sitt jobb som du sa???????

Tycker det känns lite si å så att bråka om 500kr (förmodligen blir dom sura och då vill man ju gärna inte komma till baka dit heller...)

men enklast är väll att åka dit/ringa dom och säga, ja men ni får si och så mycket jag fick ju montera det sista själv...

har man inte gjort jobbet riktigt ska man inte få fullbetalt heller tycker jag...

hoppas det löser sig på bästa sätt

/mvh soyd

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
1 februari 2009
740addon skrev:
vad tycker ni ska jag betala 500 kr till för han ljög för mej och inte kunde utföra sitt jobb? mvh emil

JAg hade inte ens gett dom 1 krona.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Evolution Garage
1 299 Inlägg
1 februari 2009
DoWahDiddy skrev:
Jag tycker att du ska behålla dina 500, och köpa ett tangentbord med en shift-tangent, en enter-tangent och ett kommatecken.

Han söker ju för fan hjälp, ganska lågt svar... Bättre å låta bli, varför hacka?

Sky´s the limit...

8 883 Inlägg
1 februari 2009
GolfMartin skrev:
Hamilton skrev:
Joo skrev:

Jo det gör dom ju visst! bara att dom har gått ihop med dahlbäcks racing nu?

och vi som har fakta vet att dom gått i konkurs

Konstigt att dom har sin websida kvar då med erbjudande. Nu när dom gått ihop med Dahlbäck racing
www.nordicuhr.se

Nu handla ju tråden inte om dom, men jag har bolagsverket som källa och jag litar på att deras information är korrekt.

Fotograf på tierpidag.se

Sök