3170
Sök

Är de någon mer som stör sig på skitiga bilar?

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 februari 2009
loudness skrev:
värsta jag vet, skulle aldrig få för mig själv att köra med en smutsig bil, är bilen smutsig när jag kommer fram blir de tvätta så den är ren för nästa färd och inte minst när ja tar kort. visa upp en smutsig bil är som att visa att man inte bryr sig om sin käresta:D

Det är rätt jobbigt att inte vara frisk nog så man inte klarar att tvätta sin egen pärla heller, utan man måste leva med att den är skitig i nån månad. sad

Vägrar att ställa den i en borsttvätt också! Innan jag blev sjuk tvättade jag min bil minst tre gånger / vecka. Nu svider det när man ser bilen.. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

12 086 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
Asså läser folk inte första inlägget? tongue

Dieselgypsy
538 Inlägg
5 februari 2009
pff.... Ni försöker för mycket att få era bilar skitiga, kör på gräs, hittar extra grusvägar för att göra det, osv.
Jag tror för att svara på trådskaparenas ämne, att det är eftersom en "skitig" bil är mindre glansig, dock så vill dom inte erkänna att digitalkameran trollade bort det mesta av bilden. Minskar man på ett digitalfoto till en viss storlek ser en bil i 99% av fallen även då riktigt fräsch ut (titta bara på blocket).

Men eftersom jag också vill vara värst (obs ej photoshop när det gäller reggen!)
http://vr6dohc.fu2.nl/sauber/IMG_3925web.jpg
http://vr6dohc.fu2.nl/sauber/IMG_3924web.jpg

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

183 Inlägg
6 februari 2009
JapMax skrev:
Asså läser folk inte första inlägget? tongue

jo, å jag håller med dig till fullo..
lixom, är en bil skitig så är den skitig som golfen här ovanför typ..

4 586 Inlägg
6 februari 2009
tvätt är ett måste putsen måste ligga på topp iallfall när jag tar kort.

Men ofta så ser man på blocket eller andra sidor som trådskaparen säger
"lite skitig på bilden" Sedan är dom då mycket finare i verkligheten hur nu det kan komma sig
Senast redigerat av jorre83 (6 februari 2009)

Industrisnickare
48 Inlägg
6 februari 2009
angående lite skitig på bilden så kanske det e linsen på kameran som e skitig=)

Sök